Gå til innhold

nettbank-betaling;ikke dekning

Anbefalte innlegg

Gjest postbanken nett-bank
Skrevet

hva skjer?blir regningen betalt så fort jeg får penger?eller må jeg lage ny betaling?(vil nødig betale dobbelt!) lite jeg får gjort i påska,og denne regningen forfaller 13.4

Skrevet

Hos meg blir den betalt når det er penger på konto. 13. er 2.påskedag, så den vil uansett ikke bli betalt før dagen etter.

Skrevet

Husker ikke helt hvordan det funker, men hvis du er redd for å betale dobbelt kan du jo bare slette den du har inne nå, og legge inn ny når du har penger på kontoen. Den trekkes iallefall ikke når du har slettet den..:-)

Gjest minnah
Skrevet

Den 13. er en helligdag, og da forskyves uansett forfall til nærmeste ikke-røde dag, som er den 14.

Gjest postbank nettbank
Skrevet

Den 13. er en helligdag, og da forskyves uansett forfall til nærmeste ikke-røde dag, som er den 14.

synes det var rart av sykehus å sende ut en regning med forfall 13, Fikk den jo først på mandag

Gjest @krøll
Skrevet

vanligvis er det slik at hvis det ikke er penger på kontoen på trekktidspunktet, blir det forsøkt trukket igjen 5 dager senere. Er det ikke penger der da heller sender de regning.

Gjest minnah
Skrevet

synes det var rart av sykehus å sende ut en regning med forfall 13, Fikk den jo først på mandag

Når en regning skrives ut er det som regel 14 dager til forfall, og når dette ligger inne i et faktureringssystem, tas det ikke hensyn til røde dager.

Gjest postbank nettbank
Skrevet

Når en regning skrives ut er det som regel 14 dager til forfall, og når dette ligger inne i et faktureringssystem, tas det ikke hensyn til røde dager.

det forklarer datoen iallefall.

håper jeg slipper purre-gebyr når betalingen skjer 14,altså neste hverdag

Gjest minnah
Skrevet

det forklarer datoen iallefall.

håper jeg slipper purre-gebyr når betalingen skjer 14,altså neste hverdag

Ja, du har 14 dager på deg etter forfall før det kommer gebyr :-)

Gjest postbanken nettbank
Skrevet

Ja, du har 14 dager på deg etter forfall før det kommer gebyr :-)

ok:) da er jeg blitt kvitt den uroen:) så takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...