Gjest postbanken nett-bank Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 hva skjer?blir regningen betalt så fort jeg får penger?eller må jeg lage ny betaling?(vil nødig betale dobbelt!) lite jeg får gjort i påska,og denne regningen forfaller 13.4 0 Siter
Tralla Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Hos meg blir den betalt når det er penger på konto. 13. er 2.påskedag, så den vil uansett ikke bli betalt før dagen etter. 0 Siter
Skyer Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Husker ikke helt hvordan det funker, men hvis du er redd for å betale dobbelt kan du jo bare slette den du har inne nå, og legge inn ny når du har penger på kontoen. Den trekkes iallefall ikke når du har slettet den..:-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Den 13. er en helligdag, og da forskyves uansett forfall til nærmeste ikke-røde dag, som er den 14. 0 Siter
Gjest postbank nettbank Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Den 13. er en helligdag, og da forskyves uansett forfall til nærmeste ikke-røde dag, som er den 14. synes det var rart av sykehus å sende ut en regning med forfall 13, Fikk den jo først på mandag 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 vanligvis er det slik at hvis det ikke er penger på kontoen på trekktidspunktet, blir det forsøkt trukket igjen 5 dager senere. Er det ikke penger der da heller sender de regning. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 synes det var rart av sykehus å sende ut en regning med forfall 13, Fikk den jo først på mandag Når en regning skrives ut er det som regel 14 dager til forfall, og når dette ligger inne i et faktureringssystem, tas det ikke hensyn til røde dager. 0 Siter
Gjest postbank nettbank Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Når en regning skrives ut er det som regel 14 dager til forfall, og når dette ligger inne i et faktureringssystem, tas det ikke hensyn til røde dager. det forklarer datoen iallefall. håper jeg slipper purre-gebyr når betalingen skjer 14,altså neste hverdag 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 det forklarer datoen iallefall. håper jeg slipper purre-gebyr når betalingen skjer 14,altså neste hverdag Ja, du har 14 dager på deg etter forfall før det kommer gebyr :-) 0 Siter
Gjest postbanken nettbank Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Ja, du har 14 dager på deg etter forfall før det kommer gebyr :-) ok:) da er jeg blitt kvitt den uroen:) så takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.