Gå til innhold

Voldtektstruse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare tull. Som du sier trenger man jo ikke ta trusa av for å komme til.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Bare tull. Som du sier trenger man jo ikke ta trusa av for å komme til.

Men det ser jo ut som om man skal stramme stroppene også rundt låra, og da er det vel ikke så enkelt...

Nei, jeg skal ikke kjøpe...

Gjest florentine
Skrevet

Jeg rett og slett forstår ikke hvordan denne trusen skal virke mot voldtekt. Noen som kan forklare meg?

Gjest Løveføtter
Skrevet

Jeg rett og slett forstår ikke hvordan denne trusen skal virke mot voldtekt. Noen som kan forklare meg?

Det er vel ment at trusen skal gjøre det vanskeligere for en voldtektsmann å komme til underlivet til kvinnene. Det er stropper som skal strammes rundt låra, og stropper som skal strammes rundt livet, slik at truse sitter veeeeldig godt fast.

Men jeg syns ikke den høres så behagelig ut... det må jo stramma og gjøre vondt...

Mary Poppins
Skrevet

Det er vel ment at trusen skal gjøre det vanskeligere for en voldtektsmann å komme til underlivet til kvinnene. Det er stropper som skal strammes rundt låra, og stropper som skal strammes rundt livet, slik at truse sitter veeeeldig godt fast.

Men jeg syns ikke den høres så behagelig ut... det må jo stramma og gjøre vondt...

Men altså.. hvis man selv skal kunne få av trusen ved å løsne beltene/stroppene, så må da vel en voldtektsmann også klare å løsne stroppene???

Nei dette skjønte jeg ikke.. og kommer ikke til å kjøpe det heller.

Gjest florentine
Skrevet

Men altså.. hvis man selv skal kunne få av trusen ved å løsne beltene/stroppene, så må da vel en voldtektsmann også klare å løsne stroppene???

Det er det jeg mener også og ikke forstår. uansett vil en voldtektsmann kunne true en kvinne til å ta av seg trusa.

Gjest xbellax
Skrevet

Ja selvsagt skal kvinner kle seg i noe så über stygt og sikkert fantastisk ubehagelig, fordi at enkelte menn ikke klarer å kontrollere seg, riktig vei å gå...

Gjest Løveføtter
Skrevet

Så klart en voldtektsmann også kan klare å løsne stroppene, det tar vel bare litt lenger tid enn en vanlig truse... Eller kanskje stroppene skal ha en kodelås ;-)

Tenker mer på hvor tungvindt det må være å gå på do med en slik truse, fare for å gjøre i buksa før alle stroppene er løsnet...

Men du, jeg er enig med deg, syns trusa var teit, og tror at voldtektsmenn fikser denne trusa også...

Gjest Belte bedre
Skrevet

Ja, hallo, det er jo bare å dra trusa til sides....

da har jeg mer tro på iron maiden... jerntruse med lås :D

men et forferdelig styr når man skal på do haha :)

et triks som funker bedre er et godt belte... da jeg var 17 år var jeg på danskebåten og møtte en innmari innpåsliten fyr som ville i buksa på meg, om d var forsøk på voldtekt vet jeg ikke, men jeg tviholdt på beltet som var svært vanskelig å få opp og fyren ga opp til slutt :D

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, tror ikke dette er noe for meg nei....

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...