Gå til innhold

Når stenger apotekene i dag?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Kan ikke finne det på noen nettsider.

Skrevet

Du må ringe ditt lokale apotek. Det sa de til meg da jeg mailte i forgårs. Tydeligvis ikke lik stengningstid.

Gjest doitnow
Skrevet

Du får handlet også om du ikke kommer i siste minutt :-)

candyqueen_83
Skrevet

Du får handlet også om du ikke kommer i siste minutt :-)

Ja, men man har kanskje ikke alltid mulighet til å være der før kl 12? Og det KAN gjelde ting man ikke har forutsett tidligere.

candyqueen_83
Skrevet

Du må ringe ditt lokale apotek. Det sa de til meg da jeg mailte i forgårs. Tydeligvis ikke lik stengningstid.

Takk for svar. Skal gjøre det :o)

candyqueen_83
Skrevet

Fikk beskjed om vanlig åpningstider. Av den frekkeste gubben som kunne svart tlf.

Gjest doitnow
Skrevet

Ja, men man har kanskje ikke alltid mulighet til å være der før kl 12? Og det KAN gjelde ting man ikke har forutsett tidligere.

, men sitte på DOl har du tid til :-)

candyqueen_83
Skrevet

, men sitte på DOl har du tid til :-)

Jupp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...