Gjest relativt ny bruker Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Går det an å "skru av" kun 1 venn når det gjelder den funksjonen som viser vennens bevegelser? Jeg vil gjerne ha han som venn, og jeg vil gjerne se mine venners bevegelser, men akkurat han skriver så mange og lange innlegg hver eneste dag på sin vegg, at min egen vegg (som viser aktivitetene) blir helt overfylt. Håper noen skjønner spørsmålet og kan svare meg! :-) 0 Siter
plommeblomst Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Hvis jeg forstår spørsmålet ditt rett: Du kan føre musepekeren ut til høyre for der navnet til vennen din står på veggen, forbi all teksten. Da vises et felt/en knapp der det står Skjul, der du klikker. Veldig behagelig funksjon mot "hypre" venner. 0 Siter
Gjest relativt ny bruker Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Hvis jeg forstår spørsmålet ditt rett: Du kan føre musepekeren ut til høyre for der navnet til vennen din står på veggen, forbi all teksten. Da vises et felt/en knapp der det står Skjul, der du klikker. Veldig behagelig funksjon mot "hypre" venner. Å taaaakkkk!! *masse klemmer!* Jeg gjorde straks det du sa, og det kjenns en UTROLIG lettelse. Jeg ble helt stressa jeg, av aktiviteten til han fyren. Men han er temmelig spess ellers også da. Men jeg vil gjerne ha han på vennelisten min, og det har jeg jo fortsatt nå, bare at jeg slipper å følge med på den stadige aktiviteten hans. Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv... 0 Siter
plommeblomst Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Å taaaakkkk!! *masse klemmer!* Jeg gjorde straks det du sa, og det kjenns en UTROLIG lettelse. Jeg ble helt stressa jeg, av aktiviteten til han fyren. Men han er temmelig spess ellers også da. Men jeg vil gjerne ha han på vennelisten min, og det har jeg jo fortsatt nå, bare at jeg slipper å følge med på den stadige aktiviteten hans. Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv... Fint at det hjalp ''Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv'' Har noen venner av den typen jeg også. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Fint at det hjalp ''Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv'' Har noen venner av den typen jeg også. Slike ting er veldig kjedelig. Har også en god del slike. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Slike ting er veldig kjedelig. Har også en god del slike. Ja, greit å ta en liten pause fra dem innimellom. Mine er heldigivs ikke like aktive absolutt hele tida. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.