Gå til innhold

Facebook-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest relativt ny bruker
Skrevet

Går det an å "skru av" kun 1 venn når det gjelder den funksjonen som viser vennens bevegelser? Jeg vil gjerne ha han som venn, og jeg vil gjerne se mine venners bevegelser, men akkurat han skriver så mange og lange innlegg hver eneste dag på sin vegg, at min egen vegg (som viser aktivitetene) blir helt overfylt.

Håper noen skjønner spørsmålet og kan svare meg! :-)

plommeblomst
Skrevet

Hvis jeg forstår spørsmålet ditt rett: Du kan føre musepekeren ut til høyre for der navnet til vennen din står på veggen, forbi all teksten. Da vises et felt/en knapp der det står Skjul, der du klikker. Veldig behagelig funksjon mot "hypre" venner.

Gjest relativt ny bruker
Skrevet

Hvis jeg forstår spørsmålet ditt rett: Du kan føre musepekeren ut til høyre for der navnet til vennen din står på veggen, forbi all teksten. Da vises et felt/en knapp der det står Skjul, der du klikker. Veldig behagelig funksjon mot "hypre" venner.

Å taaaakkkk!!

*masse klemmer!*

Jeg gjorde straks det du sa, og det kjenns en UTROLIG lettelse. Jeg ble helt stressa jeg, av aktiviteten til han fyren. Men han er temmelig spess ellers også da. Men jeg vil gjerne ha han på vennelisten min, og det har jeg jo fortsatt nå, bare at jeg slipper å følge med på den stadige aktiviteten hans. Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv...

plommeblomst
Skrevet

Å taaaakkkk!!

*masse klemmer!*

Jeg gjorde straks det du sa, og det kjenns en UTROLIG lettelse. Jeg ble helt stressa jeg, av aktiviteten til han fyren. Men han er temmelig spess ellers også da. Men jeg vil gjerne ha han på vennelisten min, og det har jeg jo fortsatt nå, bare at jeg slipper å følge med på den stadige aktiviteten hans. Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv...

Fint at det hjalp :)

''Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv''

Har noen venner av den typen jeg også.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fint at det hjalp :)

''Skulle tro han satt på Facebook hele dagen uten annet å gjøre enn å ta personlighetstester og kommentere seg selv''

Har noen venner av den typen jeg også.

Slike ting er veldig kjedelig.

Har også en god del slike.

plommeblomst
Skrevet

Slike ting er veldig kjedelig.

Har også en god del slike.

Ja, greit å ta en liten pause fra dem innimellom. Mine er heldigivs ikke like aktive absolutt hele tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...