Gå til innhold

solbriller

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Jeg er på jakt etter solbriller,men klarer ikke å finne noen i grei prisklasse som har god passform.

Jeg har ikke råd til solbriller over 500,- så kanskje det er derfor brillene jeg prøver er vonde på?

Dessuten synes jeg at fluebrillene som florerer på markedet er stygge og veldig få har jeg sett som kler dem også.

Hva legger du vekt på når du kjøper solbriller? Pris, passform, design/mote eller kjent merke?

Skrevet

Jeg tenker pris og utseende som nr 1.

Dvs lav pris, mest fordi jeg roter dem bort i eninga.

Utseendet , jeg må ha små glass pga smalt ansikt.

Jeg kler absolutt ikke flueøyne 'lol*

Jeg kan finne på å kjøpe dem på eks europiris, merker betyr nada for meg. Kanskje fordi jeg aldri har prøvd merkebriller på... tja :)

Skrevet

Jeg kjøper solbriller på H&M, Lindex etc, men de har en lei tendens til å forsvinne... har funnet synderen; mamma! Hun sier at "å, disse var stilige på meg også!"...også tar hun dem. ;-)

Har noen J-Lo-briller jeg er søkke fornøyd med, de kosta 400 kr på taxfree, mine dyreste ever! :-)

Skrevet

Sist eg kjøpte solbriller var i påsken 1992, da la eg vekt på passformen, de passer enda.

Skrevet

Sist eg kjøpte solbriller var i påsken 1992, da la eg vekt på passformen, de passer enda.

RayBan? ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239224051' post='4128853]

RayBan? ;-p

Jepp! :)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, det var ikke verst! :0)

Gjest mora2
Skrevet

Jeg legger vekt på design, pris og passform. Samme hvilket merke, bare de passer meg, og jeg liker dem ;0)

Og jeg liker store briller.

Mrs. Wallace
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239224719' post='4128873]

Hehe!

Haha, bull's eye!

Skrevet

Haha, bull's eye!

Hehe, det var ikke mange alternativer den gang! *s*

Skrevet

Jeg legger vekt på at jeg har råd til at ungene ødelegger dem. Derfor koster solbrillene jeg har sånn ca. 60-70,-. Så langt i år har minstemann ødelagt 3 par briller...

Jeg liker brillene sånn passe store, også skal de sitte godt.

Faktisk synes jeg H&M og KappAhl sine solbriller er helt kurante :D

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg legger vekt på at jeg stadig vekk roter bort briller, paraplyer og andre sånne løse deler. Så slikt tar jeg meg ikke råd til å kjøpe dyrt. Solbriller skal helst ikke koste mer enn 200 kroner. Og bra paraplyer får du på salg til en femitlapp.

Skrevet

Jeg har litt solbrillefetish, og liker fiiine briller. Men jeg passer godt på dem, da. Har 3 par designerbriller liggende og bytter på å bruke dem etter humøret. ;) Legger vekt på passform og design når jeg har kjøpt, og har aldri kjøpt til fullpris i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...