Gå til innhold

Hvilken barberhøvel vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet
Skrevet

Hva slags barberhøvel synes du er best?

Det er vel hovedsaklig kvinner jeg spør, men menn kan også gjerne komme med tilbakemelding..

candyqueen_83
Skrevet

Alle de nyeste til gillette er gode :o)

Gjest movenpink
Skrevet

Helt klart Intuition Plus!! Kjempeenkelt, effektivt og behagelig. Før klarte jeg noen ganger til min skrekk å skjære meg med barbehøvelen på beina. Nå er det heldigvis ikke noe som skjer, etter jeg bytta til det barbersystemet her. Derfor kan jeg anbefale det ekstra:)

http://www.needblades.co.uk/intuition-plus-sensitive-razor-60-p.asp

(du får kjøpt den i Norge også, men det er mye billigere å bestille direkte fra firmaet)

Skrevet

Jeg syns alle barberhøvler suger. Skulle ønske jeg hadde en skikkelig maskin.

Skrevet

Jeg er kvinne, men bruker herrenes Gilette Mack3 blader. Brukte Venus som er beregnet for kvinner tidligere, men syntes ikke de var like gode.

Skrevet

Venus, med Gilette Mach3 sine blader til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...