Gå til innhold

nære diskusjoner på nett

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg nå..........please
Skrevet

jeg møtte en mann på nettet, og vi diskuterer veldig nært på nettet, dvs. email og msn. Er jeg gal eller er dette greit?

Jeg begynte å gråte i kveld da vi berørte følelsesmessige saker. Nå er jeg ikke sikker på at jeg tør snakke med han igjen.

Hjelpe meg, jeg har bare sett bilder av han. Si til meg at jeg ikke er gal............

Skrevet

Nei, du er ikke gal. :-) Det er faktisk endel mennesker som forelsker seg over nettet... ikke noe ufriskt med det. :-)

Men en annen ting er vel at man ofte danner seg bilder av de man snakker med, som veldig ofte ikke stemmer med virkeligheten... så forsiktig burde du absolutt være.

Gjest majamor1
Skrevet

Det er helt normalt. Ofte kan man komme veldig nær forlk man ikke ser "fysisk". Jeg traff han som nå er min mann på nettet, og vi kjente hverandre veldig godt før vi møttes ansikt til ansikt. O gdet som var så deilig var jo at han kjente meg så godt, og jeg han etter alle våre samtaler på nettet.

Gjest hjelp meg nå................please
Skrevet

Det er helt normalt. Ofte kan man komme veldig nær forlk man ikke ser "fysisk". Jeg traff han som nå er min mann på nettet, og vi kjente hverandre veldig godt før vi møttes ansikt til ansikt. O gdet som var så deilig var jo at han kjente meg så godt, og jeg han etter alle våre samtaler på nettet.

Nå er vi ikke noen ungdommer og har begge lange havarerte ekteskap bak oss. Men det er utrolig godt å høre din historie:-)

Gjest @krøll
Skrevet

Nå er vi ikke noen ungdommer og har begge lange havarerte ekteskap bak oss. Men det er utrolig godt å høre din historie:-)

Det var også tilfelle for oss. min mann hadde et 20 års ekteskap bak seg, og jeg to langvarige forhold på 10 år hver bak meg. Vi var begge enige om at vi ikke ville rushe noe, og heller satse på et godt vennskap først, og så se hva det ble til. Men da vi først møttes var det full klaff. Og en av grunnene var jo nettopp det at vi visste så mye om hverandres tanker, følelser og meninger om det meste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...