Gå til innhold

Selvstendige.................freelansere....

Anbefalte innlegg

Gjest freelanser.
Skrevet

Hvor langt fremover har dere oppgaver? jeg er litt redd og usikker for fremtiden................

Skrevet

Jeg har kun oppdrag fra uke til uke, for å være ærlig. Det er selvfølgelig risikabelt, men jeg prøver å spare litt penger når jeg kan, slik at jeg har en buffer.

Gjest freelanser
Skrevet

Jeg har kun oppdrag fra uke til uke, for å være ærlig. Det er selvfølgelig risikabelt, men jeg prøver å spare litt penger når jeg kan, slik at jeg har en buffer.

Takk for svar. Det er slik jeg har det også og det har gått bra hittil. Fikk en knute i magen da jeg gikk igjennom privat regnskapet i går, men har nå funnet ut at jeg greier meg bra ut i juni:-)

Skal sette igang med å skaffe meg nye oppgaver over påske, men siden jeg bor alene er jeg veldig sårbar for perioder uten lønn.

Skrevet

Takk for svar. Det er slik jeg har det også og det har gått bra hittil. Fikk en knute i magen da jeg gikk igjennom privat regnskapet i går, men har nå funnet ut at jeg greier meg bra ut i juni:-)

Skal sette igang med å skaffe meg nye oppgaver over påske, men siden jeg bor alene er jeg veldig sårbar for perioder uten lønn.

Ja, det er klart man blir litt ekstra sårbar da. I så tilfelle er den bufferen ekstra viktig - nedgangstider kommer til alle bransjer en gang i blant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...