Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr "tagged" på facebook?

Går det an å kutte det ut?

Mary Poppins
Skrevet

Det betyr at du er tagget i et bilde, altså at noen har satt på navnet ditt på et bilde du er med i, og da får du automatisk dette bilde på profilen din.

Du kan untagge bildet, og du kan også sette alle bildene dine på full privacy slik at ingen kan se de. Jeg tror ikke det finnes noen innstilling som gjør at du ikke kan bli tagget.

Skrevet

Det betyr at du er tagget i et bilde, altså at noen har satt på navnet ditt på et bilde du er med i, og da får du automatisk dette bilde på profilen din.

Du kan untagge bildet, og du kan også sette alle bildene dine på full privacy slik at ingen kan se de. Jeg tror ikke det finnes noen innstilling som gjør at du ikke kan bli tagget.

Ok,takk : )

Men fikk en ekkel meldig fra tagged "do toy want to see my dick"?

Eller er det noe ant?

Mary Poppins
Skrevet

Ok,takk : )

Men fikk en ekkel meldig fra tagged "do toy want to see my dick"?

Eller er det noe ant?

Jøss.. det må være noe annet.. og da vet jeg isåfall ikke.

Du fikk ikke opp et bilde på profilen din der det står at har blitt tagget av en person altså?

Skrevet

Jøss.. det må være noe annet.. og da vet jeg isåfall ikke.

Du fikk ikke opp et bilde på profilen din der det står at har blitt tagget av en person altså?

Nei,fikk e.post fra tagged. Har fått tre nå,en kjøpte meg stod det og det andre var noe sex greier. Merkelige greier,det er jo helt ukjente folk også.

Mary Poppins
Skrevet

Nei,fikk e.post fra tagged. Har fått tre nå,en kjøpte meg stod det og det andre var noe sex greier. Merkelige greier,det er jo helt ukjente folk også.

E-post fra tagged? Da tror jeg ikke det har noe med facebook å gjøre? Jeg ville oversett det, kanskje det noe form for reklame for noe sex greier?

Skrevet

E-post fra tagged? Da tror jeg ikke det har noe med facebook å gjøre? Jeg ville oversett det, kanskje det noe form for reklame for noe sex greier?

Ja,jeg forstår det ikke. Får bare overse det.

Gjest tagged
Skrevet

Jeg har også fått en del e-post fra tagged. Om at jeg har vunnet, sex-greier osv. Bare tull, ikke åpne noe av det:)

Har ingenting med facebook å gjøre.

Skrevet

Jeg har også fått en del e-post fra tagged. Om at jeg har vunnet, sex-greier osv. Bare tull, ikke åpne noe av det:)

Har ingenting med facebook å gjøre.

Uff,skjønte det. Jeg har fått e.post fra menn i hele dag,hadde en side på tagged. Kan ikke fatte hvordan jeg har fått side der,har ikke meldt meg inn selv. Har heldigvis klart å avslutte hele greiene nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...