Gå til innhold

Brenne musikk - cd

Gjest skulle gjerne hatt ferdig til i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brenner en cd med diverse musikk i for det meste mp3 format.

Alt går som det skal bort fra at når jeg spiller at cd så er det bare susing som på en radiokanal uten signaler.

Hva skjer?

Gjest firepile
Skrevet

Brennte du den som en data-cd, eller musikk-cd? Og hvor har du forsøkt å spille av cd'en, på pc'en eller en cd/dvd-spiller?

Skrevet

Brennte du den som en data-cd, eller musikk-cd? Og hvor har du forsøkt å spille av cd'en, på pc'en eller en cd/dvd-spiller?

Takk for svar.

Har brent den som vanlig cd. Brukt brenneprogram.

Har prøvd å spille av cd.n. på tre forskjellige spillere, som jeg vet alle tar brente cd.r.

Det suser som en radiokanal bare.

På pc.n fungerer det, men det gjør det vel siden filene kommer derfra.

Har jo brent tidligere, og fått det til så jeg skjønner ikke helt hva som skjer nå.

Skrevet

Takk for svar.

Har prøvd å spille av cd.n. på tre forskjellige spillere, som jeg vet alle tar brente cd.r.

Har jo brent tidligere, og fått det til så jeg skjønner ikke helt hva som skjer nå.

Når du sier "vanlig cd", mener du data-cd eller audio-cd da?

Gjest firepile
Skrevet

Takk for svar.

Når du setter inn cd'en i cd-spilleren (altså ikke på pc'en), vises antall spor på displayet?

Skrevet

Når du sier "vanlig cd", mener du data-cd eller audio-cd da?

Data - cd.

Det har jeg alltid brukt før og det har fungert bra da.

Har prøvd to slag: CD/RW multi speed 1x 2x 4x

og CD/RW 4x 12 x high speed

Skrevet

Når du setter inn cd'en i cd-spilleren (altså ikke på pc'en), vises antall spor på displayet?

Nei, vet du, det tror jeg ikke at det gjorde.

Men brenneprosessen gikk som den skulle på pc.n og filene synes når jeg sjekker cd.n der.

Skrevet

Data - cd.

Det har jeg alltid brukt før og det har fungert bra da.

Har prøvd to slag: CD/RW multi speed 1x 2x 4x

og CD/RW 4x 12 x high speed

Det kan hende at CD-spilleren du prøver med ikke støtter det formatet disse filene er i. Vanlige CD-spillere leser bare audio-CD, men det finnes jo en del nå som kan lese mp3 også. Er alle filene mp3, eller bare noen av dem? Vet du at spilleren du prøver å spille dem i kan lese formatet filene er i?

Skrevet

Det kan hende at CD-spilleren du prøver med ikke støtter det formatet disse filene er i. Vanlige CD-spillere leser bare audio-CD, men det finnes jo en del nå som kan lese mp3 også. Er alle filene mp3, eller bare noen av dem? Vet du at spilleren du prøver å spille dem i kan lese formatet filene er i?

Sjekket filene i sta og det står iallefall mp3 bak dem, skal stemme det, bruker som regel bare mp3 eller wav - filer.

Av de tre spillerne så vet jeg at to av dem burde kunne ta mp3, mest trolig også den 3. Det er jo noe av det mest vanligste det, mp3.

Takk for hjelpen altså.

Skrevet

Vet du foresten hvordan filene skal se ut på platen?

Når jeg putter platen i maskinen og trykker "vis filer" så kommer opp tegnet for Real Player og så står navnet på musikken bak.

Skal det ikke stå bare filnavnet, ikke tegnet for spilleren?

Skrevet

Vet du foresten hvordan filene skal se ut på platen?

Når jeg putter platen i maskinen og trykker "vis filer" så kommer opp tegnet for Real Player og så står navnet på musikken bak.

Skal det ikke stå bare filnavnet, ikke tegnet for spilleren?

Aner ikke, det kommer vel an på programmet du viser filene i. Jeg har ikke Windows, så jeg vet ikke hvordan det pleier å se ut der.

Skrevet

Aner ikke, det kommer vel an på programmet du viser filene i. Jeg har ikke Windows, så jeg vet ikke hvordan det pleier å se ut der.

Jeg så på det siste programmet jeg har prøvd å brenne med så har jeg valgt musikk - cd. Kanskje jeg skal prøve vanlige filer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...