shandy Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Ja da er det bare å blåse opp ballonger og gratulere snuppen vår. SierDuDet >en cognac(eller no) er med. Pikken til allmenn skue, la oss håpe det er en fyllik som ser den som ei leirdue. Nei dette var bortimot like svadaprat som Pettersen presterer. Jo han fortjener en gratulasjon. SierDuDet. Han ser den vel knapt før søndag ettermiddag, men det smaker sikkert ok da også oppi alle fyllenervene ;-) 0 Siter
Pi@ Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Gode folk fylder jo i August *s* Løvebrøl ) 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 La oss alle bøye oss i støvet... 0 Siter
Gjest Mette Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Gode folk fylder jo i August *s* Løvebrøl ) Grattis med dagen, SDD! (dvs. i morra) Hils til albert;-) Klem 0 Siter
livato Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Gratulerer med dagen imorgen da SDD. Hvor gammel blir du? For du har vel vært yngre? Håper du får noen fine presanger, og at du får det du ønsker deg. Det er meget viktig, selv om man er blitt voksen. 0 Siter
Solsikke Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Gratulerer med dagen SDD:)Du er den peneste tyren jeg noen gang har sett*s* Bursdagsklemmer 0 Siter
Gjest løve mener du vel Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Gratulerer med dagen SDD:)Du er den peneste tyren jeg noen gang har sett*s* Bursdagsklemmer SierDuDet er da ikke tyr ? 0 Siter
Solsikke Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 SierDuDet er da ikke tyr ? Nei da jeg så han var han en tyr med rose i munnen:) 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Det er ønskelig at forum for meldinger brukes til slike innlegg. 0 Siter
Gjest Masstrix Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Det er ønskelig at forum for meldinger brukes til slike innlegg. Så hårsår da.... 0 Siter
shandy Skrevet 4. august 2001 Forfatter Skrevet 4. august 2001 Det er ønskelig at forum for meldinger brukes til slike innlegg. Den er grei og jeg vet da egentlig prosedyren i saken. Har du fått deg flosshatt i det siste? Neida, jeg bare tuller. Ai,ai Capten :-) 0 Siter
Jane Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Jaja, da er det jo bare å gratulere ungkaren med dagen da. :-) 0 Siter
shandy Skrevet 5. august 2001 Forfatter Skrevet 5. august 2001 Det var ikke min skyld altså. Jeg prøvde å gjøre noe stort ut av det hele, men meldinger er tingen. Hvordan gikk det i går kveld da? Huff, nå får jeg sikkert kjeft igjen. Er det ikke den ene, så er det den andre. 0 Siter
Amiga Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Det er ønskelig at forum for meldinger brukes til slike innlegg. Uff og jeg som trodde vi var på meldinger hele tiden! Det ble nok litt for mye brun rom i går kveld/natt! Unnskyld! *S* 0 Siter
Amiga Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Uff og jeg som trodde vi var på meldinger hele tiden! Det ble nok litt for mye brun rom i går kveld/natt! Unnskyld! *S* Nei glem hele unnskyldningen min likevel for -DET VAR PÅ MELDINGER JEG SVARTE-! Jeg tok ikke feil! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.