Gjest lakua Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Hørt om Lakua og "jakten på det forsvunnede påskeegget?" Hadde engang et stooort påskegg jeg, nå er det dessverre borte? Hvor kan det være? Svaret sendes [email protected] Stikkord: Har katt, mann og ungdommer i huset... God påske alle sammen :-) 0 Siter
frosken Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Forslag til løsning: Lakua har smugspist innholdet før påskeaften, og derfor er egget nå forsvunnet! God påske :-) 0 Siter
Gjest lakua Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Forslag til løsning: Lakua har smugspist innholdet før påskeaften, og derfor er egget nå forsvunnet! God påske :-) Kanskje det er påskeharen som stjeler godterier og har blitt slem i år? :-) 0 Siter
Gjest lakua Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Du trenger å skaffe DNA-spor av egget. Ja, men hvor i h..... er egget? Go påske :-). Nå skal lakua reise på påsketur, kanskje jeg må kjøpe et nytt egg da. Hvor skal jeg gjemme det tro? :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Ja, men hvor i h..... er egget? Go påske :-). Nå skal lakua reise på påsketur, kanskje jeg må kjøpe et nytt egg da. Hvor skal jeg gjemme det tro? :-) Skal du reise i fra oss?? ;-)) Du får holde det tett inntil kroppen, eventuelt spise det med en gang. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Ja, men hvor i h..... er egget? Go påske :-). Nå skal lakua reise på påsketur, kanskje jeg må kjøpe et nytt egg da. Hvor skal jeg gjemme det tro? :-) God påske! :-) Kjøp et nytt egg. Jeg skal også dra nå. For å lese. 0 Siter
frosken Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Kanskje det er påskeharen som stjeler godterier og har blitt slem i år? :-) Det er èn mulighet. Alternativt at påskeharen har parret seg med en ulv og dermed skiftet personlighet. Hvem vet? 0 Siter
frosken Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 God påske! :-) Kjøp et nytt egg. Jeg skal også dra nå. For å lese. Finn ut av det med genterapi da! 0 Siter
brilleslangen Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Så noen har gjort deg et pek og gjemt påskeegget ditt... hm... Katter spiser ikke påskeegg med mindre de inneholder noe levende som småfugler eller mus, så katten kan vi nok se bort fra... Den er herved frikjent. Men mann og barn er fremdeles under mistanke... Du må vel på med detektivfrakken og forstørrelsesglass... og ut og lete... I klesskap, og kott, eller kanskje i vaskemaskinen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.