Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt om Lakua og "jakten på det forsvunnede påskeegget?"

Hadde engang et stooort påskegg jeg, nå er det dessverre borte? Hvor kan det være? Svaret sendes [email protected]

Stikkord: Har katt, mann og ungdommer i huset...

God påske alle sammen :-)

Skrevet

Forslag til løsning: Lakua har smugspist innholdet før påskeaften, og derfor er egget nå forsvunnet!

God påske :-)

Skrevet

Forslag til løsning: Lakua har smugspist innholdet før påskeaften, og derfor er egget nå forsvunnet!

God påske :-)

Kanskje det er påskeharen som stjeler godterier og har blitt slem i år? :-)

Skrevet

Du trenger å skaffe DNA-spor av egget.

Ja, men hvor i h..... er egget? Go påske :-). Nå skal lakua reise på påsketur, kanskje jeg må kjøpe et nytt egg da. Hvor skal jeg gjemme det tro? :-)

Skrevet

Ja, men hvor i h..... er egget? Go påske :-). Nå skal lakua reise på påsketur, kanskje jeg må kjøpe et nytt egg da. Hvor skal jeg gjemme det tro? :-)

Skal du reise i fra oss?? ;-))

Du får holde det tett inntil kroppen, eventuelt spise det med en gang.

Skrevet

God påske! :-)

Kjøp et nytt egg.

Jeg skal også dra nå. For å lese.

Skrevet

Kanskje det er påskeharen som stjeler godterier og har blitt slem i år? :-)

Det er èn mulighet. Alternativt at påskeharen har parret seg med en ulv og dermed skiftet personlighet. Hvem vet?

Skrevet

God påske! :-)

Kjøp et nytt egg.

Jeg skal også dra nå. For å lese.

Finn ut av det med genterapi da!

brilleslangen
Skrevet

Så noen har gjort deg et pek og gjemt påskeegget ditt... hm...

Katter spiser ikke påskeegg med mindre de inneholder noe levende som småfugler eller mus, så katten kan vi nok se bort fra... Den er herved frikjent.

Men mann og barn er fremdeles under mistanke... Du må vel på med detektivfrakken og forstørrelsesglass... og ut og lete... I klesskap, og kott, eller kanskje i vaskemaskinen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...