Gå til innhold

Været på NRK eller TV2

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

NRK melder for morgendagen sol og 12 grader i Oslo, mens TV2 ikke ser fullt så lyst på det, med grå sky og 7 grader.

Hvilken av disse har best treffsikkerhet tro? Noen som har "regnet" på det? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Vanskelig spørsmål... Jeg tror NRK, leser været på yr.no, og de var først til å si at påsken ikke skulle regne bort her i sør, og det har den definitivt ikke gjort!

Gjest stoler ikke på værmeldinga
Skrevet

selv synes jeg det varierer! ofte begge deler tar feil,her jeg bor(stavanger-området)

Skrevet

Pleier følge med været på yr.no.

Men det skifter der også ofte etter hver oppdatering som gjøres i løpet av dagen. Før påske så været helt elendig ut.... Veldig kjedelig for meg som nettopp hadde tatt ut motorsyklen, men på onsdag ble der mye mer sol, og det har stemt mye bedre. :-)

Skrevet

Vanskelig spørsmål... Jeg tror NRK, leser været på yr.no, og de var først til å si at påsken ikke skulle regne bort her i sør, og det har den definitivt ikke gjort!

yr.no har jo fått masse kritikk for å melde feil vær, men det resultat at påsketuristene avlyste ferieturene sine:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...