Gå til innhold

A diamond in the rough...

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Elaine Paige''

Å pokker, er det sånn navnet hennes staves? Jaja.... :-)

Nå måtte jeg google litt her, men ja, det er sslik det staves;-)

*mimrer fra 1981 da hun hadde en hit med "memories"*

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Colette

10

• Mrs D

7

• filiokus81

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tenkte meg det. Så lettlurt er jeg dog ikke :-) "Den stygge andungen som blir til en svane"....er jo et eventyr vi alle er glade i. Og derfor gråter jeg ikke av slike tv-innslag heller :-)

''Og derfor gråter jeg ikke av slike tv-innslag heller :-)''

Jeg er glad for at jeg kan gråte over sånne TV-innslag selv om jeg vet hva konseptet går ut på, og at det er en TV-_produksjon_. Er jo som ikke å kunne gråte over en film fordi man vet den ikke er ekte.

Skrevet

Jeg er glad for at jeg kan gråte over sånne TV-innslag selv om jeg vet hva konseptet går ut på, og at det er en TV-_produksjon_. Er jo som ikke å kunne gråte over en film fordi man vet den ikke er ekte.

Joda.....jeg gråt litt- for å være ærlig- men ikke lenge :-) Jeg liker ikke å bli lurt :-(

Skrevet

Nå måtte jeg google litt her, men ja, det er sslik det staves;-)

*mimrer fra 1981 da hun hadde en hit med "memories"*

''Nå måtte jeg google litt her, men ja, det er sslik det staves;-)''

Jeg skjønte med en gang jeg så hvordan du hadde skrevet det at sånn jeg hadde stavet navnet i alle fall ble helt feil. :-O

Skrevet

Joda.....jeg gråt litt- for å være ærlig- men ikke lenge :-) Jeg liker ikke å bli lurt :-(

Ærlig talt! Om du vet hvordan konseptet er, så skal du være bra dum for å føle deg lurt. Kjøper du Se og Hør og føler deg lurt fordi det viser seg at det ikke er skjønnlitteratur? Neppe!

Skrevet

''Er jo som ikke å kunne gråte over en film fordi man vet den ikke er ekte.''

Det er jeg helt enig med deg i.:-)

men til tross for den sippeguri'en jeg normalt er, så gråt jeg ikke over verken denne dama eller Paul Potts...

Skrevet

Ærlig talt! Om du vet hvordan konseptet er, så skal du være bra dum for å føle deg lurt. Kjøper du Se og Hør og føler deg lurt fordi det viser seg at det ikke er skjønnlitteratur? Neppe!

Huff da..aner jeg en av kjeftesmellene her inne? De liker jeg ikke å støte på:-( Nei...jeg lar meg ikke lure av verken Se og Hor eller andre blader- og ikke romantiske filmer heller......Håper jeg gjør alt riktig.....? Gulp :-(

Gjest jajamensan
Skrevet

Huff da..aner jeg en av kjeftesmellene her inne? De liker jeg ikke å støte på:-( Nei...jeg lar meg ikke lure av verken Se og Hor eller andre blader- og ikke romantiske filmer heller......Håper jeg gjør alt riktig.....? Gulp :-(

HeHe

synes du er skjønn jeg! ;) frisk og rett frem

Skrevet

HeHe

synes du er skjønn jeg! ;) frisk og rett frem

LOL:-) Takk for det, men jeg sier bare det jeg mener, og ingenting annet. Skuespill er ikke min stil. Jeg er som jeg er, og jeg mener det jeg mener - og byr på det. De som ikke liker det får bare holde seg unna - uten at jeg blir sur av den grunn.

Selvhøytydelighet er det verste jeg vet ;-(

Mista nikket
Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg...

Men å se at "alle" lo litt hånlig av den "grå musa" da hun sa hun ville bli profesjonell sanger sånn som Eileen Page, og så kommer _den_ stemmen når hun begynner å synge. Jeg tror rett og slett det er rørende for mange å så til de grader bli minnet på at man ikke skal skue hunden på hårene, og å se at magi faktisk finnes.

Det er egentlig viktig å la være å dømme etter førsteintrykket. Det gjør vel noe med oss når en "underdog" klarer seg så bra som det hun gjorde.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

LOL:-) Takk for det, men jeg sier bare det jeg mener, og ingenting annet. Skuespill er ikke min stil. Jeg er som jeg er, og jeg mener det jeg mener - og byr på det. De som ikke liker det får bare holde seg unna - uten at jeg blir sur av den grunn.

Selvhøytydelighet er det verste jeg vet ;-(

Hei!

Så ikke mailen før i dag. Du har svar;-)

Skrevet

''Kjøper du Se og Hør og føler deg lurt fordi det viser seg at det ikke er skjønnlitteratur?''

Ikke helt treffende sammenligning, vel? ;-)

Det er vel mer sannsynlig at man kjøper Se & Hør fordi det er bilde av Sven O på forsiden med teksten "Gleder seg til å bli bestefar", for så å bla opp og se at det var et av søsknene til MM som skulle ha barn....;-)

Skrevet

''Kjøper du Se og Hør og føler deg lurt fordi det viser seg at det ikke er skjønnlitteratur?''

Ikke helt treffende sammenligning, vel? ;-)

Det er vel mer sannsynlig at man kjøper Se & Hør fordi det er bilde av Sven O på forsiden med teksten "Gleder seg til å bli bestefar", for så å bla opp og se at det var et av søsknene til MM som skulle ha barn....;-)

Kjøper folk fortsatt Se og Hør fordi Sven O. er på forsiden bør både kjøper og bladet oppdatere seg. :-)

Poenget mitt er at det er meningsløst å føle seg lurt når man vet hva noe går ut på. Man får det man forventer enten det gjelder Se og Hør eller såkalte talentshow på TV. Det er da ingen som har lagt skjul på at sånne show fremfor alt skal underholde, og så føler noen seg _lurt_ av den biten?

Skrevet

Kjøper folk fortsatt Se og Hør fordi Sven O. er på forsiden bør både kjøper og bladet oppdatere seg. :-)

Poenget mitt er at det er meningsløst å føle seg lurt når man vet hva noe går ut på. Man får det man forventer enten det gjelder Se og Hør eller såkalte talentshow på TV. Det er da ingen som har lagt skjul på at sånne show fremfor alt skal underholde, og så føler noen seg _lurt_ av den biten?

Jeg klarte bare ikke komme på noe nuyere eksempel enn nevnte med Sven O;-)

Jeg skjønte jhva du mente, men synes ikke Se&Hør-skjønnlitteratur-sammenligningen passet helt inn;-)

Skrevet

Kult! :-)

(men ganske utrolig at denne dama er 2-3 år yngre enn Simon, da...)

Med litt opprensking i ansiktet tror jeg ikke hun hadde sett så gammel ut, jeg :)

Skrevet

Du må legge inn advarsler på sånt!

*tørker tårene*

:o)

Ja, det var nydelig!

Skrevet

Med litt opprensking i ansiktet tror jeg ikke hun hadde sett så gammel ut, jeg :)

...for ikke å snakke om frisyren!

Men sminke, kraftig napping av bryn osv ville gjort susen, ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...