Gå til innhold

Er behandling på Burzynski klinikken i Texas beviselig og utforsket?

Anbefalte innlegg

Min bror har fått uhelbredelig føflekkkreft med spredning til indre organer og ryggmarg. Han har gjennomført 15 strålebehandlinger og 2 cellegiftkurer. Har får idag vite om kreften har stabilisert seg. vi vurderer alternativ behandling og har fått tips av Espen Strøm som har valgt behandling hos Burzynski at du kjenner til denne klinikken. Espen har til nå fått red. sin kreft med 1/3. vi er nå desperate etter å få verifisert og vurdert denne behandlingen av medisinske eksperter som deg og flere. I tillegg er vi interessert i å vite om det også finnes lignende behandlingsformer i europa. vi fant også en rapport i Quackwatch som sier at Burzynski sin beholdningsmetode ikke er holdbar medisinsk sett??? Men det finnes jo flere hundretalls som har fått god hjelp!!!

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Burzinski klinikken driver egentlig ikke alternativ medisin, men heller det man kan kalle eksperimentell onkologi basert på at kreftceller kan kontrolleres med stoffer som kalles antineoplastoner. Metoden har lite bivirkninger, men som all behandling i USA er dette dyrt. Siste rapporten fra Quackwatch er så vidt jeg vet fra 2006 og etter dette har klinikken fått godkjent av amerikanske myndigheter en fase II studie og er nå i gang med en fase III studie. De fleste publikasjoner med antineoplastoner omhandler hjernesvulster og så vidt jeg har kunnet finne så har man ikke dokumentasjon på om disse har effekt på føflekkreft. Jeg kjenner ikke til noen steder i Europa som har samme behandlingstilbud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...