Gjest Benzy Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Min bror har fått uhelbredelig føflekkkreft med spredning til indre organer og ryggmarg. Han har gjennomført 15 strålebehandlinger og 2 cellegiftkurer. Har får idag vite om kreften har stabilisert seg. vi vurderer alternativ behandling og har fått tips av Espen Strøm som har valgt behandling hos Burzynski at du kjenner til denne klinikken. Espen har til nå fått red. sin kreft med 1/3. vi er nå desperate etter å få verifisert og vurdert denne behandlingen av medisinske eksperter som deg og flere. I tillegg er vi interessert i å vite om det også finnes lignende behandlingsformer i europa. vi fant også en rapport i Quackwatch som sier at Burzynski sin beholdningsmetode ikke er holdbar medisinsk sett??? Men det finnes jo flere hundretalls som har fått god hjelp!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327407-er-behandling-p%C3%A5-burzynski-klinikken-i-texas-beviselig-og-utforsket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Burzinski klinikken driver egentlig ikke alternativ medisin, men heller det man kan kalle eksperimentell onkologi basert på at kreftceller kan kontrolleres med stoffer som kalles antineoplastoner. Metoden har lite bivirkninger, men som all behandling i USA er dette dyrt. Siste rapporten fra Quackwatch er så vidt jeg vet fra 2006 og etter dette har klinikken fått godkjent av amerikanske myndigheter en fase II studie og er nå i gang med en fase III studie. De fleste publikasjoner med antineoplastoner omhandler hjernesvulster og så vidt jeg har kunnet finne så har man ikke dokumentasjon på om disse har effekt på føflekkreft. Jeg kjenner ikke til noen steder i Europa som har samme behandlingstilbud. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327407-er-behandling-p%C3%A5-burzynski-klinikken-i-texas-beviselig-og-utforsket/#findComment-2734259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.