Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden er inne for å øke trusebestanden. Jeg har fått nok av vegg-til-vegg-varianten, og vil gjerne finne noe _litt_ mer snasent.

Hvor kjøper du trusene dine, og til hvilken pris?

Skrevet

Jeg kjøper sloggi truser, helst 3 til samme pris som 2. Pleier å se etter på Lindex om de har det tilbudet.

Mary Poppins
Skrevet

De fleste trusene mine er fra H&M. Spesielt Beauty Box til H&M i oslo har en del fint

Har også noen litt mere eksklusive truser men egentlig legger jeg mer penger i fine bh'er og korsetter enn jeg gjør truser.

Skrevet

De billigste 3-pakkene fra H&M duger ikke lenge, styr unna. KappAhls ungertøysavd er også en katastrofe. Særlig truser uten stretch :-(

Jeg liker best litt glatt stoff "sateng-aktig" m/stretch, litt blonder kan det være. Har bomullstruser også, men blir klam når jeg trener.

Jeg liker triumph godt, helst de helt glatte, gjerne tai eller hipster.

Skrevet

De så skikkelig vonde ut, gnagsår på stumpen :o)

Hadde _det_ vært tilfelle, så hadde jeg ikke brukt penger på dem :-)

Skrevet

Har noen sånne jeg også, de er kjempefine og sitter sånn som de skal ja! :-)

Ja, enig. Men de i samme serie, men med blondekant...OMG. Jeg hadde på med sommerkjole i fjor sommer, og løp av meg trusa..! *flaut*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240086543' post='4134344]

Hadde _det_ vært tilfelle, så hadde jeg ikke brukt penger på dem :-)

Det var kant der midt på baken der man sitter ;o)

Vanskelige

Aliza1365380759
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240086625' post='4134345]

Ja, enig. Men de i samme serie, men med blondekant...OMG. Jeg hadde på med sommerkjole i fjor sommer, og løp av meg trusa..! *flaut*

*le høyt* Huff, traume for livet! *flau på dine vegne* Jeg har alltid syntes at de med blonde på så ekstra gode ut, men nå tror jeg ikke at jeg tør kjøpe de likevel.. Mye av poenget er jo at de skal holdes på også i bevegelse! :-P

Gjest the best there is!
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240086101' post='4134340]

De eneste hipster-trusene som er gode, og pene på meg, er disse (legger ut et bilde av meg selv nå ;-)):

http://sloggino.timarco.no/Productf319ccaa-92d4-4e82-bde7-e268a340eba8.aspx

De der er faktisk de beste trusene jeg noensinne har prøvd. Bruker kun de der. Har dem i all slags farger, men mest i svart :)

Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Nå har jeg bestilt to :)

*s*

Ikke lettpåvirkelig du, togli?! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240089676' post='4134370]

*s*

Ikke lettpåvirkelig du, togli?! ;-)

Næhei! Jeg hadde planlagt dette kjøpet for leeeeeenge siden!!

*nikke overbevisende*

Skrevet

Næhei! Jeg hadde planlagt dette kjøpet for leeeeeenge siden!!

*nikke overbevisende*

*s*

Høres ut som meg og de to rockeringene som plutselig dukka opp i posten... *host*

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240090513' post='4134385]

*s*

Høres ut som meg og de to rockeringene som plutselig dukka opp i posten... *host*

Haha.. har vært sånn på gli jeg også men har "klart" å stå imot ;-)

Er de i bruk da? :)

Skrevet

Haha.. har vært sånn på gli jeg også men har "klart" å stå imot ;-)

Er de i bruk da? :)

Ja, men guttungen er flinkere enn meg. Han er 8 år... *snurt*

Jeg har ikke helt dreisen på dette. :-(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240090513' post='4134385]

*s*

Hehe, brukt dem mye?

Etter at jeg brakk armen i februar stoppa all trening opp og jeg har liksom ikke kommet igang igjen (selv om armen er i tipp topp stand nå) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...