Gå til innhold

Hvor dra? Liten kjærlighetstur, Møre?

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Ja, helt utrolig at de tok avgjørelsen om å sprenge fuglefjellet og bygge det stygge bygget der istedet :-(

Men det ville kanskje blitt uutholdelig med alle de måsene flaksende rundt i byen.. En måtte jo ha paraply for å gå rundt fuglefjellet.

Men FOR en attraksjon det ville vært!!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• trollemor;o)

10

• KaVa

3

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)
Skrevet

Hurtigruta har iallefall begynt å gå til/fra Geiranger nå. Ser den fra stuevinduet ;)

Hm... hvor i all verden bor du... Jeg blir så nygjerrig;o) Vi ser den også fra der jeg vokste opp.

(Dette er ikke et forsøk på å få deg til å si hvor du bor altså;o)

Skrevet

Men hurtigruteturene er det alt for sent å bestille nå. De er fullbooket i månedsvis på forhånd - det vet jeg for jeg skal med hurtigruta om halvannen mnd! :o)

Ja, jeg tenkte mer på at Geiranger faktisk har begynt å våkne av vinterdvalen :)

Skrevet

Men det ville kanskje blitt uutholdelig med alle de måsene flaksende rundt i byen.. En måtte jo ha paraply for å gå rundt fuglefjellet.

Men FOR en attraksjon det ville vært!!

Hehe, jeg husker moren min alltid tok et godt tak i hånda mi når vi måtte småløpe forbi fuglefjellet, livredde for å få bæsj i håret ;)

I grunnen ganske sjarmerende :)

Skrevet

Hm... hvor i all verden bor du... Jeg blir så nygjerrig;o) Vi ser den også fra der jeg vokste opp.

(Dette er ikke et forsøk på å få deg til å si hvor du bor altså;o)

Sunnmøre - nabokommune til Ålesund. Vet ikke hvor mange flere hint jeg tør å komme med her inne ;)

Du da?

Så får vi se om vi klarer å nøste opp tråden ;)

Skrevet

Håholmen står på ønskelista, men da bør vel båtsesongen ut dit ha startet. :o)

Det er nok et must, ja. :-)

Skrevet

*Humrer* Takk for tips, men storbyferie er ikke noe for oss, spesielt ikke for min elskede som synes Trondheim er stor og bråkete! *Hehe*

Ja ja, sånn er det. Vi er alle ulike. Berlin for deg er som "grukkedalen" for meg. Jeg får nesten klaus bare ved tanken på hytteliv :)

trollemor;o)
Skrevet

Sunnmøre - nabokommune til Ålesund. Vet ikke hvor mange flere hint jeg tør å komme med her inne ;)

Du da?

Så får vi se om vi klarer å nøste opp tråden ;)

Ålesund kommune... Men kommunen er stor;o) tørr ikke komme med mer jeg heller.

trollemor;o)
Skrevet

Hehe, jeg husker moren min alltid tok et godt tak i hånda mi når vi måtte småløpe forbi fuglefjellet, livredde for å få bæsj i håret ;)

I grunnen ganske sjarmerende :)

Veldig sjarmerende!

Skrevet

Hæ??? Her er det snøfritt overalt! Finnes omtrent ikke snø igjen på fjellet engang

Da bor vi nok ikke helt på samme plass, jeg skal på ski i helga, og var på ski forrige helg!

Men i lavlandet er det ikke snø nei, her er det grønt, men som sagt skal du ikke så veldig langt opp før snøen ligger!

Skrevet

Ja ja, sånn er det. Vi er alle ulike. Berlin for deg er som "grukkedalen" for meg. Jeg får nesten klaus bare ved tanken på hytteliv :)

*Humrer* Er det ikke flott at vi er forskjellige! :o))))

Skrevet

Håholmen står på lista, men da på sommeren tror jeg. Men nydelig!!!!

Var ute og tittet på Vikaneset her om dagen..... :-)

Flott der...

Noen har nevnt Bud.... Var innom der i fjor.

Union er flott.

Som nevnt i sykkeltråden din, så er det mye flott natur i området rundt Runde. I lende der, finnes det en meget god restaurant med god fiskemat.

Min kjære beskrev et sted som jeg ikke husker navnet på... Men settingen og naturen fikk japanerene rundt bordet til å briste i gråt, da ei foldedør ble åpnet og solnedgangen seg frem.

Ellers så sitter jeg og titter ut på en utrolig flott utsikt fra kjøkkenvinduet nå... Var på fjellet i går, gikk rundt et vann dagen før...Og hytta... nesten slik at dere kunne lånt den.

Sukk... og til søndag må jeg reise hjem igjen... men heldigvs ikke mange ukene igjen til utsikten blir permanent. :-)

trollemor;o)
Skrevet

Da bor vi nok ikke helt på samme plass, jeg skal på ski i helga, og var på ski forrige helg!

Men i lavlandet er det ikke snø nei, her er det grønt, men som sagt skal du ikke så veldig langt opp før snøen ligger!

Hm... kjørte over et fjell i går og der var det noen få flekker med snø igjen. Helt umulig å gå på ski.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...