Gå til innhold

Han likte ikke kjolen :-(

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg har aldri engang _prøvd_ på et par cowboyboots! ;-)''

Ikke - er det mulig!? Jeg kjøpte et dyrt par i ca. 1985 og _bodde_ i dem i et par år. De var utrolig gode (og kule syntes jeg da) *lengter nesten*

De er kanskje penere på lange og elegante damer enn på slike korte som meg ;)

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Babette

17

• AneM1365380603

10

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

De er kanskje penere på lange og elegante damer enn på slike korte som meg ;)

Jeg er lang, ja! Men mener jeg stort sett brukte dem til bukser, altså utenpå., og det kan vel kortere jenter også ha? Har aldri vært begeistret for cowboy-boots til skjørt, det blir litt mye Cowboy-Laila.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er like greit skal jeg si deg ;) Har aldri hatt så vonde sko på meg før. Tuppene er jo så smale.

For et par år siden så jeg at dameskoene hadde slik tupp, ja enda verre enn cowboybootsene. Jeg skygget langt unna.

Husker jeg syntes de spisse cowboy-bootsene var harry - mine var forholdsvis avrundet foran. Og faktisk meget komfortable :).

Skrevet

Jeg har ved et par anledninger fått høre at jeg er sta når det kommer til klær. Det pga at jeg ikke hopper i siste mote bare fordi det er mote. Jeg er blant dem som bruker svært kort tid på shopperunden. Enten så liker jeg det, eller så liker jeg det ikke.

Disse selekjolene er heller ikke min greie. Døtrene mine er veldig søte i dem, også tenåringen :)

Jeg husker godt da cowboyboots var in. Jeg greide dem bare ikke. Jeg kjøpte et par da de var ute av mote og på salg, men de ble ikke brukt. De var forferdelige å ha på. Den eneste gangen de kom til nytte var da jeg sjokkerte/gledet min kjære og kom kun iført dem ;)

Jeg synes det er bra at du er det du kaller sta. Det betyr at du er reflektert og selvstendig og ikke lar deg diktere av strømmen.

Jeg har aldri kunnet fordra bukser med lavt liv, og lette som besatt etter en dongeribukse med høyt liv, både fordi jeg ikke liker å miste buksa og fordi jeg kler høyt liv best. Og jeg fant en til slutt! Jeg synes utvalget bør være litt bredt, så kan folk finne det som passer dem.

Skrevet

Jeg har ved et par anledninger fått høre at jeg er sta når det kommer til klær. Det pga at jeg ikke hopper i siste mote bare fordi det er mote. Jeg er blant dem som bruker svært kort tid på shopperunden. Enten så liker jeg det, eller så liker jeg det ikke.

Disse selekjolene er heller ikke min greie. Døtrene mine er veldig søte i dem, også tenåringen :)

Jeg husker godt da cowboyboots var in. Jeg greide dem bare ikke. Jeg kjøpte et par da de var ute av mote og på salg, men de ble ikke brukt. De var forferdelige å ha på. Den eneste gangen de kom til nytte var da jeg sjokkerte/gledet min kjære og kom kun iført dem ;)

''og kom kun iført dem ;)''

Griskjerring! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er bra at du er det du kaller sta. Det betyr at du er reflektert og selvstendig og ikke lar deg diktere av strømmen.

Jeg har aldri kunnet fordra bukser med lavt liv, og lette som besatt etter en dongeribukse med høyt liv, både fordi jeg ikke liker å miste buksa og fordi jeg kler høyt liv best. Og jeg fant en til slutt! Jeg synes utvalget bør være litt bredt, så kan folk finne det som passer dem.

''Jeg har aldri kunnet fordra bukser med lavt liv, og lette som besatt etter en dongeribukse med høyt liv, både fordi jeg ikke liker å miste buksa og fordi jeg kler høyt liv best.''

Så flaks at det er akkurat det som er in nå, da! :P

Selv kler jeg hverken veldig høyt eller veldig lavt liv, kroppen min vil helst ha midt i mellom.

AneM1365380603
Skrevet

Husker jeg syntes de spisse cowboy-bootsene var harry - mine var forholdsvis avrundet foran. Og faktisk meget komfortable :).

De avrunda er mye penere, ja :)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241638272' post='4144490]

''og kom kun iført dem ;)''

Griskjerring! ;-)

''Griskjerring! ;-)''

Takk, Lottemor :o)

*He he*

AneM1365380603
Skrevet

Det med bukser kan være vanskelig. Jeg liker dem litt midt i mellom. For meg er likevel beinlengden det største problemet. For noen år siden var det vanskelig å finne passe beinlengde. Nå er det heldigvis lettere :)

Skrevet

Det med bukser kan være vanskelig. Jeg liker dem litt midt i mellom. For meg er likevel beinlengden det største problemet. For noen år siden var det vanskelig å finne passe beinlengde. Nå er det heldigvis lettere :)

Bukser er et håpløst prosjekt. Det er ikke for ingenting at jeg har 5-6 bukser (i 3 ulike farger) av samme merke. Finner jeg først noe som passer så må jeg kjøpe flere så jeg har en stund. Men synes opp, det må de alltid.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Bukser er et håpløst prosjekt. Det er ikke for ingenting at jeg har 5-6 bukser (i 3 ulike farger) av samme merke. Finner jeg først noe som passer så må jeg kjøpe flere så jeg har en stund. Men synes opp, det må de alltid.

De har vel en D-serie for litt små mennekser på lindex? Og så har jeg sett at noen butikker har bukser med ulik benlengde (velge mellom short, extra long etc). Kanskej du da kan slippe sy opp?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det å kjøpe flere bukser av samme modell i ulike farver. Sist kjøpte jeg tre stk. Det kan være lenge til neste gang jeg finner bukser som passer så bra. Jeg er heldig som slipper å legge dem opp.

De fleste buksene i butikkene passer til damer som er både ti og tyve cm høyere enn meg.

Gjest Elextra
Skrevet

De har vel en D-serie for litt små mennekser på lindex? Og så har jeg sett at noen butikker har bukser med ulik benlengde (velge mellom short, extra long etc). Kanskej du da kan slippe sy opp?

''Og så har jeg sett at noen butikker har bukser med ulik benlengde ''

Kanskje noe for meg - fysiopeuten sier ene benet mitt er to cm. lengre enn det andre! :P

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det å kjøpe flere bukser av samme modell i ulike farver. Sist kjøpte jeg tre stk. Det kan være lenge til neste gang jeg finner bukser som passer så bra. Jeg er heldig som slipper å legge dem opp.

De fleste buksene i butikkene passer til damer som er både ti og tyve cm høyere enn meg.

''De fleste buksene i butikkene passer til damer som er både ti og tyve cm høyere enn meg.''

Om det er noen trøst er jeg 175 cm. høy og har forholdsvis lange ben - likevel er de fleste bukser for lange!

Antar produsentene tenker at der enklere å legge opp enn å skjøte.

Skrevet

Hmmm.... Det må jeg sjekke ut, jeg er nesten aldri på Lindex. Jeg kjøpte en d-bukse på Ellos en gang, men mener å huske at den var veldig vid i tillegg til å være kort i beina?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hmmm.... Det må jeg sjekke ut, jeg er nesten aldri på Lindex. Jeg kjøpte en d-bukse på Ellos en gang, men mener å huske at den var veldig vid i tillegg til å være kort i beina?

De minste størrelsene tror jeg samsvarer med størrelse 36-38 i vidde. Men jeg vet altså ikke.

Skrevet

''De fleste buksene i butikkene passer til damer som er både ti og tyve cm høyere enn meg.''

Om det er noen trøst er jeg 175 cm. høy og har forholdsvis lange ben - likevel er de fleste bukser for lange!

Antar produsentene tenker at der enklere å legge opp enn å skjøte.

''Antar produsentene tenker at der enklere å legge opp enn å skjøte.''

Det gjelder vel bare for olabukser. Har til gode å se andre bukser som er alt for lange for meg med mine 177 cm - de blir heller litt snaue.

Skrevet

Jeg er lang, ja! Men mener jeg stort sett brukte dem til bukser, altså utenpå., og det kan vel kortere jenter også ha? Har aldri vært begeistret for cowboy-boots til skjørt, det blir litt mye Cowboy-Laila.

LOL,enig!

Gjest Elextra
Skrevet

''Antar produsentene tenker at der enklere å legge opp enn å skjøte.''

Det gjelder vel bare for olabukser. Har til gode å se andre bukser som er alt for lange for meg med mine 177 cm - de blir heller litt snaue.

Synes du? Det er ikke min erfaring. Men muligens er du smalere enn meg - str. 36 er ofte kortere enn str. 40.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...