Gå til innhold

Overføre penger pr tlf

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Jeg hadde en gang en bitteliten rest igjen på en gammel sparekonto i en bank, fra slik skolesparing vi hadde med innliming av sparemerker i hver vår bankbok etc. Nuvel... Etter noen år hevet jeg nesten hele beløpet, det var vel bare noen ører igjen.

I mange år fikk jeg ikke noen årsoppgave over dette, men plutselig begynte det å komme. Det hadde påløpt renter i mellomtida, så det vaar kanskje 2-3 kroner på kontoen. Jeg ringte banken for å høre etter om denne kunne avsluttes, slik at vi alle slapp bryderiet med dette. Men det var helt umulig. Jeg måtte da ha møtt opp personlig + betalt et gebyr!!!

Unødvendig å si at jeg ga F. Men etter enda noen år sluttet årsoppgavene å komme likevel, så jeg antar at det kanskje finnes regler som gjør at ubrukte kontoer med lave beløp avgår ved døden etter en stund?

Det rare er at det var en lang mellomfase uten noen oppgaver i det hele tatt...

Dette var nøyaktig på samme måte som med min konto :-) En tullekonto som jeg ikke hadde brukt på årevis. Men å få avsluttet den? Nærmest umulig i en fei :-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

5

• mrxx

4

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...