Gjest Aimabel Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg lurer på hvordan jeg får av belegget på badebalja til mini. Det er vel oljen i badevannet som har satt seg fast. Prøvd sånn svampedings som skal fjerne alt, og jeg har prøvd jif baderom. Funker ikke. andre tips? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Enjo-kluter som er beregnet til å ta fett... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Zalo Det enkle er ofte det beste! Skal prøve det! :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Zalo Balja har fortsatt belegg etter flere runder med zalo :-( Alternativer? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Balja har fortsatt belegg etter flere runder med zalo :-( Alternativer? Salmiakk løser opp fett. Ellers er alternativet å kjøpe ny balje. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Salmiakk løser opp fett. Ellers er alternativet å kjøpe ny balje. Hvis jeg kjøper ny balje får vi jo snart samme problem. Bajla er bare bada i, i et halvår ca. Får prøve salmiakk da, takk:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hvis jeg kjøper ny balje får vi jo snart samme problem. Bajla er bare bada i, i et halvår ca. Får prøve salmiakk da, takk:-) Har du prøvd JIF? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Har du prøvd JIF? Ja, det funka ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Balja har fortsatt belegg etter flere runder med zalo :-( Alternativer? White spirit eller avfettingsmiddel for bil. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Ja, det funka ikke. Hmmmm - hva brukte jeg da tro - jeg husker også badebalja hadde et sånt lag fra olje..... Kanskje jif + mikrofiberklut? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 White spirit eller avfettingsmiddel for bil. Kan jeg bade lillemannen oppi der etterpå etter den slags behandling da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Kan jeg bade lillemannen oppi der etterpå etter den slags behandling da? Ja - hvis du vasker godt med zalo eller grønnsåpe etterpå, så går vel det bra! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hmmmm - hva brukte jeg da tro - jeg husker også badebalja hadde et sånt lag fra olje..... Kanskje jif + mikrofiberklut? Blir sikkert tidkrevende, men det ser ut til at eneste løsning er å skrape. Er det OD-dag snart..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Kan jeg bade lillemannen oppi der etterpå etter den slags behandling da? *Hehe* Har ikke hørt om noen som har vasket ungene med avfettingsmiddel nei... ) Men vask balja med vanlig såpe etterpå før bruk så går det sikkert bra. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Blir sikkert tidkrevende, men det ser ut til at eneste løsning er å skrape. Er det OD-dag snart..... Er den så diger da? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 *Hehe* Har ikke hørt om noen som har vasket ungene med avfettingsmiddel nei... ) Men vask balja med vanlig såpe etterpå før bruk så går det sikkert bra. :-) Lillemannen kunne sikkert hatt godt av en runde med avfetting han også, med smør bak øra og makrell i håret :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.