Gå til innhold

Møtt mannen i mitt liv?

Anbefalte innlegg

Gjest hva er dette for noe
Skrevet

Jeg møtte en mann på nettet for en uke siden. Vi har skrevet mye, send SMS og pratet på tlf. Vi har ikke hatt muligheten til å møtes enda, men begge er vi enige om at vi forstår ikke hva som skjer med oss. Etter to timers tlf.samtale nå i helgen lurte han på hvorfor vi ikke hadde møtt hverandre før:-)

Jeg har aldri trodd at dette var mulig og tror det ikke fremdeles så nå blir jeg skremt ved tanken på å gå videre. Dette kan ikke være normalt å bli så tiltrukket av hverandre bare igjennom ord og tanker......

Jeg lengtes så etter å se han så fort som mulig at det gjør vondt.

Gjest Kan godt være
Skrevet

For fem år siden opplevde jeg omtrent det samme :) Men som den realisten (skeptikeren) jeg er fornektet jeg følelsen av at det var mannen-i-mitt-liv. Det er vel tross alt temmelig usannsynlig at man møter en villt fremmed fyr på nettet, snakker litt på nett og telefon, og så bare føler at her stemmer alt.

I dag er vi gift, og har fått verdens skjønneste lille arving :) Og JA - han var absolutt alt jeg forsøkte å fornekte - og litt til.

Lykke til!

Skrevet

Jeg møtte mannen i mitt liv på nett for litt over et år siden. Har hatt noen forhold bak meg der jeg aldri har vært i nærheten av å føle det jeg føler nå. Han bor i en annen by, så første gang vi traff hverandre kom han på besøk til meg. Vi hadde så god tone med en gang, og jeg falt vel for han allerede da. Det har blitt mange flyturer det siste året, men nå skal jeg flytte til der han bor.

Gjest ikke bli skuffet..
Skrevet

Den der har mange brent seg på,

vent med å skru opp forventningene til dere faktisk har møttes. Det er lett å drømme seg bort...

selv hadde jeg det sånn med min mann, vi chattet live med lyd og bilde på msn i 7 timer i strekk, hele natta... og skjønte at dette måtte være noe spesielt, men vi måtte møtes først for å være sikker, og jo da, kjemien var der...

vi datet et par uker, men vi visste begge at dette var det rette...

og nå har vi vært gift i to år.

Så jo , det går an å treffe lykken på nett,

men en bør ta det med en klype salt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...