Gå til innhold

Har jeg rett på bistand?

Anbefalte innlegg

Gjest Senebetennelse

Jeg er ei jente på 24 år som sliter med senebetennelse i begge armene.

Det har jeg hatt i over 3 mnd, og nå kan jeg ikke begynne å søke jobb som planlagt før armene er blitt bra.

Jeg har en 2-årig høgskoleutdanning, et grunnfag, et praksisår (jobb uten lønn) og 1/2 års vanlig jobb bak meg.

Pga armene blir det en stund til jeg kan jobbe, er det muligheter for å få noen bistand?

Jeg har samboer i full jobb.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32873-har-jeg-rett-p%C3%A5-bistand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Hvis du har verti jobb i 6 mndr frem til du ble syk så har du vel rett på sykepenger? Dette bør du i så fall snakke med trygdekontoret om.

Du kan få rehabiliteringspenger når du har vert syk ett år.

alternativet til å vente så lenge er å søke om attføringspenger (f.eks hjelp til å finne et arbeid du kan ha til tross for sykdommen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...