Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Beate-76

Hei Borka.

Akkurat det fikk vi også beskjed om,at mannen min hadde sæd som klumpet seg.Jeg ble selvfølgelig ivrig etter å finne ut hva det her egentlig betyr.Etter en lang forklaring fra Androlog fikk jeg dette svaret:det betyr at det er en "gjeng"med sædceller som slåss,og når de slåss så klumper de seg sammen.Det KAN være negativt,men trenger ikke å være det.Det dere bør få sjekket ut,er om mannen din danner antistoffer mot sine egne sædceller.Det kan være en grunn til at de klumper seg.Er det ingen anti-stoffer,og han itillegg har masse friske,fine sædceller også,så er det ingenting å bekymre seg for.

Lykke til!(regner med at dere prøver å lage barn?)

Klemmer fra Beate

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32875-s%C3%A6d/#findComment-128408
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...