Lillemus Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ca 10,men jeg bruker ikke alle på hver gang jeg vasker. Men jeg samler opp,slik at når alle er skitne så hiver ejg de i vaskemaskinen. Da slipper jeg å vaske bare 2-3 mopper på en maskinvask. Trur ikke at min maskin kan vaske så lite eller. Da piper den bare. :-/ Kan du ikke vaske moppene sammen med annet tøy? 0 Siter
damedamen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ca 10,men jeg bruker ikke alle på hver gang jeg vasker. Men jeg samler opp,slik at når alle er skitne så hiver ejg de i vaskemaskinen. Da slipper jeg å vaske bare 2-3 mopper på en maskinvask. Trur ikke at min maskin kan vaske så lite eller. Da piper den bare. :-/ Oi, nå ble jeg faktisk overrasket her. Venninnen min bruker heller ikke alle på samme tid :-) Piper vaskemaskinen om du vasker lite tøy i en gang, altså? Innebygget miljø- og økonomivarsling? 0 Siter
waxo Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ca 10, og bruker alle hver gang :-) Da slipper jeg å drasse rundt på bøtta, bare bytter mopper etterhvert som det behøves. Har stort hus og en del dyr som drar inn møkk, så det går 3 mopper bare på kjøkkenet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Jeg skifter både vaskevann og mopp flere ganger underveis, og synes det er litt tungvint. Så jeg skal jammen se om jeg er mer effektiv med mange rene mopper i vaskevannet, så slipper jeg å fly å bytte. Ja det er faktisk superpraktisk :-) Man slipper å vaske dritten videre over til neste rom. 0 Siter
astridny Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Kan du ikke vaske moppene sammen med annet tøy? Nei. Det frister ikke. :-/ Æsj 0 Siter
astridny Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Oi, nå ble jeg faktisk overrasket her. Venninnen min bruker heller ikke alle på samme tid :-) Piper vaskemaskinen om du vasker lite tøy i en gang, altså? Innebygget miljø- og økonomivarsling? Jeg har ganske stor maskin ,så jeg kan ikke vaske bare 1 genser eller 2 mopper. Vi kjøpte den i fjor. :-) 0 Siter
org Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har tre eller fire. Men nå har jeg nettopp kjøpt to pakker med Jif våtmopp med grønnsåpe, det sverger jeg til akkurat nå. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Kan du ikke vaske moppene sammen med annet tøy? Nei nei nei - det er jo ekkelt... 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Mopp? Jeg har ingen - jeg sverger til langkost og vaskefille jeg:-) 0 Siter
Speak Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 1 - EN - mopp. Kjøte hele settet til Jif for flere år siden. Den er fortsatt pent brukt:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Nei nei nei - det er jo ekkelt... *Hehe* Nå minner dere meg om en del av de mer eller mindre smånevrotiske mødrene på småbarnsforum innimellom. Noen brukte kluter med gul kant til ansiktet og med blå kant til rumpa og det var helt kriiiise om man tok omvendt (med ren klut altså). På spørsmål om hvordan de vasket klutene var svaret at alle gikk i samme 60-graders vask... Jadda. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Kan du ikke vaske moppene sammen med annet tøy? ''Kan du ikke vaske moppene sammen med annet tøy?'' Usj, udelikat tanke, dessuten tror jeg moppene kan gjøre tøyet nuppete. Mine mopper skal dessuten vaskes uten tøymykner - og jeg liker å bruke tøymykner på klærne mine. :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Kan du ikke vaske moppene sammen med annet tøy? Man vasker da ikke mopper sammen med annet tøy. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Man vasker da ikke mopper sammen med annet tøy. ''Man vasker da ikke mopper sammen med annet tøy.'' Hvorfor ikke? Det blir jo rent. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 ''Man vasker da ikke mopper sammen med annet tøy.'' Hvorfor ikke? Det blir jo rent. For det første er det ekkelt. Jeg vasker aldri mopper og andre gulvfiller sammen med annet tøy. Mine mopper er skikkelig møkkete når de vaskes, også er det ofte lo og hybelkaniner i dem. Har erfart at andre klær blir bøssete av å vaskes sammen med mopper. Kanskje det sier sitt om at jeg vasker gulv for sjeldent, for det gjør jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 For det første er det ekkelt. Jeg vasker aldri mopper og andre gulvfiller sammen med annet tøy. Mine mopper er skikkelig møkkete når de vaskes, også er det ofte lo og hybelkaniner i dem. Har erfart at andre klær blir bøssete av å vaskes sammen med mopper. Kanskje det sier sitt om at jeg vasker gulv for sjeldent, for det gjør jeg. ''Kanskje det sier sitt om at jeg vasker gulv for sjeldent, for det gjør jeg.'' Jeg skal definitivt ikke skryte på meg at jeg vasker golvet særlig ofte! ) Moppen min er ganske glatt og når jeg skyller den etter bruk og henger den til tørk så er det da ikke noe rusk og rask på den. Min kjære har en sånn mer lodden mopp av mange tråder og den henger det mye mer fast i. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 For det første er det ekkelt. Jeg vasker aldri mopper og andre gulvfiller sammen med annet tøy. Mine mopper er skikkelig møkkete når de vaskes, også er det ofte lo og hybelkaniner i dem. Har erfart at andre klær blir bøssete av å vaskes sammen med mopper. Kanskje det sier sitt om at jeg vasker gulv for sjeldent, for det gjør jeg. ''Mine mopper er skikkelig møkkete når de vaskes, også er det ofte lo og hybelkaniner i dem. Har erfart at andre klær blir bøssete av å vaskes sammen med mopper. Kanskje det sier sitt om at jeg vasker gulv for sjeldent, for det gjør jeg.'' Eventuelt at du har mye som skaper støv og hybelkaniner hos deg;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Ehh.... Bare en.. Vasker da bare ett gulv om gangen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 For det første er det ekkelt. Jeg vasker aldri mopper og andre gulvfiller sammen med annet tøy. Mine mopper er skikkelig møkkete når de vaskes, også er det ofte lo og hybelkaniner i dem. Har erfart at andre klær blir bøssete av å vaskes sammen med mopper. Kanskje det sier sitt om at jeg vasker gulv for sjeldent, for det gjør jeg. De kan vel vaskes sammen med håndklær? Jeg har forresten aldri vasket moppen i maskin Skyller den godt etter bruk, og henger den til tørk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242153086' post='4148023] *LOL* Men det er kjekt med flere mopper i vaskebøtta. Jeg vrir opp 1, bruker den, og pælmer den i ei tom bøtte. Deretter vrir jeg opp neste mopp, og mopper videre. Vaskevannet blir derfor ikke møkkete :-) Jeg skyller, og vrir den opp i badekaret hver gang jeg. Før jeg putter den i vaskebøtta igjen, og vasker videre. Gidder ikke ha flere mopper. Tar jo plass å henge opp alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.