candyqueen_83 Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 *HAHA* Jeg gikk inn via 100 nyeste og blikket mitt falt på tråden om "Vaginakuler/treningskuler". Jeg klikka på din tråd og trodde den handla om nettopp det..... Øynene ble store som klinkekuler her jeg satt :-))))) Hahaha! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg skyller, og vrir den opp i badekaret hver gang jeg. Før jeg putter den i vaskebøtta igjen, og vasker videre. Gidder ikke ha flere mopper. Tar jo plass å henge opp alle. Det gjorde jeg også, i gamle dager ;-) Her er det ikke plassmangel. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 De kan vel vaskes sammen med håndklær? Jeg har forresten aldri vasket moppen i maskin Skyller den godt etter bruk, og henger den til tørk. Kan sikkert vaske de med håndklær, men nei, jeg kommer aldri til å gjøre det. Mopp og andre gulvkluter eller andre vaskekluter til hus vaskes kun de sammen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242234099' post='4148738] Det gjorde jeg også, i gamle dager ;-) Her er det ikke plassmangel. Jeg hadde nok hatt plass til å henge dem opp. På tørkesnora, men gidder ikke bruke så mye plass når jeg klarer meg med én (hvilken vei skulle denne streken igjen?) mopp ;p 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har tre mopper. En "grovmopp" en vanlig og en tørrmopp. Holder i massevis. :0) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Har ikke så mange mopper akkurat, men har nettopp vært på homeparty og bestilt meg noen som var altfor dyre... Så her bør det jammen bli ufattelig reint! Men det går dessverre rykter om at disse moppene har samme problem som jeg har opplevd med sentralstøvsugeren. Begge deler skal være veldig bra for inneklimaet, men det forutsettes visstnok at de brukes for at det skal være effektivt. Det var det ingen som sa noe om før jeg investerte! 0 Siter
damedamen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Har ikke så mange mopper akkurat, men har nettopp vært på homeparty og bestilt meg noen som var altfor dyre... Så her bør det jammen bli ufattelig reint! Men det går dessverre rykter om at disse moppene har samme problem som jeg har opplevd med sentralstøvsugeren. Begge deler skal være veldig bra for inneklimaet, men det forutsettes visstnok at de brukes for at det skal være effektivt. Det var det ingen som sa noe om før jeg investerte! Hehe :-) 0 Siter
damedamen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Jeg hadde nok hatt plass til å henge dem opp. På tørkesnora, men gidder ikke bruke så mye plass når jeg klarer meg med én (hvilken vei skulle denne streken igjen?) mopp ;p Det var riktig vei :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.