Gå til innhold

Apropos ryddighet og husvask

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

*HAHA*

Jeg gikk inn via 100 nyeste og blikket mitt falt på tråden om "Vaginakuler/treningskuler". Jeg klikka på din tråd og trodde den handla om nettopp det..... Øynene ble store som klinkekuler her jeg satt :-)))))

Hahaha!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedamen

7

• Lillemus

6

• candyqueen_83

6

• Lotte :o)

5

Skrevet

Jeg skyller, og vrir den opp i badekaret hver gang jeg. Før jeg putter den i vaskebøtta igjen, og vasker videre. Gidder ikke ha flere mopper. Tar jo plass å henge opp alle.

Det gjorde jeg også, i gamle dager ;-)

Her er det ikke plassmangel.

Gjest annlovinda
Skrevet

De kan vel vaskes sammen med håndklær? Jeg har forresten aldri vasket moppen i maskin :P Skyller den godt etter bruk, og henger den til tørk.

Kan sikkert vaske de med håndklær, men nei, jeg kommer aldri til å gjøre det. Mopp og andre gulvkluter eller andre vaskekluter til hus vaskes kun de sammen.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242234099' post='4148738]

Det gjorde jeg også, i gamle dager ;-)

Her er det ikke plassmangel.

Jeg hadde nok hatt plass til å henge dem opp. På tørkesnora, men gidder ikke bruke så mye plass når jeg klarer meg med én (hvilken vei skulle denne streken igjen?) mopp ;p

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har tre mopper. En "grovmopp" en vanlig og en tørrmopp.

Holder i massevis.

:0)

Gjest bikku
Skrevet

Har ikke så mange mopper akkurat, men har nettopp vært på homeparty og bestilt meg noen som var altfor dyre... Så her bør det jammen bli ufattelig reint!

Men det går dessverre rykter om at disse moppene har samme problem som jeg har opplevd med sentralstøvsugeren. Begge deler skal være veldig bra for inneklimaet, men det forutsettes visstnok at de brukes for at det skal være effektivt. Det var det ingen som sa noe om før jeg investerte!

Skrevet

Har ikke så mange mopper akkurat, men har nettopp vært på homeparty og bestilt meg noen som var altfor dyre... Så her bør det jammen bli ufattelig reint!

Men det går dessverre rykter om at disse moppene har samme problem som jeg har opplevd med sentralstøvsugeren. Begge deler skal være veldig bra for inneklimaet, men det forutsettes visstnok at de brukes for at det skal være effektivt. Det var det ingen som sa noe om før jeg investerte!

Hehe :-)

Skrevet

Jeg hadde nok hatt plass til å henge dem opp. På tørkesnora, men gidder ikke bruke så mye plass når jeg klarer meg med én (hvilken vei skulle denne streken igjen?) mopp ;p

Det var riktig vei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...