Gjest heheh Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 En jeg kjenner setter et mellomrom mellom ord og utropstegn og spørsmål. Fks: Har du det bra ? Det har jeg ! Det er ikke riktig er det? Han er ekstremt perfeksjonist, kanskje derfor han gjør det, for å holde tegnene ryddig fra hverandre:) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Punktum, komma, semikolon, spørsmålstegn og utropstegn skal stå rett etter den siste bokstaven i ordet foran og så skal det være mellomrom før neste ord begynner. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Nei det er ikke riktig. Men jeg synes det er enda verre/mer iøyenfallende når folk ikke bruker mellomrom etter komma, punktum osv. 0 Siter
Janna Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Nei det er ikke riktig. Men jeg synes det er enda verre/mer iøyenfallende når folk ikke bruker mellomrom etter komma, punktum osv. Helt enig! teksten blir uryddig. Og ofte mer tungvindt å lese ved når teksten er lang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.