morsan Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 ''Druknet da de forsøkte å redde hundene sine Nå er parets syv måneder gamle datter foreldreløs. '' http://www.dagbladet.no/2009/05/12/nyheter/utenriks/drukningsulykke/6177726/ 0 Siter
Gjest Verden er ikke lett Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Noe så ubeskrivelig fælt. Himmel 0 Siter
Gjest hvor dum kan en være? Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Å hoppe etter dyr i stri strøm er idiotisk. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Skrevet 13. mai 2009 Å hoppe etter dyr i stri strøm er idiotisk. Enig i det. Antar dama handlet på impuls uten å tenke seg om. Det var en historie fra fergeleiet i Moss i fjor sommer der en dame hoppa uti kanalen etter bikkja si, og man måtte ha redningsaksjon for å få dem opp igjen. Den gang gikk det heldigvis bra. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Å hoppe etter dyr i stri strøm er idiotisk. Jeg tror faktisk jeg kunne gjort det selv. 0 Siter
Gjest hvor dum kan en være? Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror faktisk jeg kunne gjort det selv. Jeg går ut i fra at du ikke har barn, siden du svarer slik. Forhåpentligvis er framtiden sammen med barn mer verdt enn kanskje å klare å redde et kjæledyr. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Å hoppe etter dyr i stri strøm er idiotisk. Idiotisk? Det er lett å si. Hvis de hadde visst at det var så farlig hadde de helt sikkert ikke gjort det. Hvor går grensen? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg går ut i fra at du ikke har barn, siden du svarer slik. Forhåpentligvis er framtiden sammen med barn mer verdt enn kanskje å klare å redde et kjæledyr. Nei, jeg har ikke barn, så kan ikke svare for hva jeg hadde gjort da. Men å se hunden min forsvinne med strømmen hadde jeg nok ikke klart å se på. Når det er sagt så slipper jeg heller ikke hunden min løs ved slike steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.