Gjest aslaugs Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er ute etter å få kjøpt blodprøvetakingsutstyr i Oslo, men nå har jeg vært innom 3 apotek og de sier at de ikke selger sånt. Noen som vet om hvor man får tak i sånt? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Det er vel egentlig fordi du må ha en eller annen form for spesialistgodkjenning for å ha lov til å ta blodprøver av andre mennesker. 0 Siter
Gjest aslaugs Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Det er vel egentlig fordi du må ha en eller annen form for spesialistgodkjenning for å ha lov til å ta blodprøver av andre mennesker. Ja, jeg skjønner... Men jeg trenger det fordi en venninne av meg som er sykepleier skal ta en blodprøve av meg. Og hun jobber ikke på et sted som har sånt utstyr. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Ja, jeg skjønner... Men jeg trenger det fordi en venninne av meg som er sykepleier skal ta en blodprøve av meg. Og hun jobber ikke på et sted som har sånt utstyr. Da vet venninnen din sikkert hvor hun kan få tak i slik utstyr. Blodprøven skal jo også analyseres, ellers har det ingen hensikt å ta en slik prøve. 0 Siter
Gjest aslaugs Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Da vet venninnen din sikkert hvor hun kan få tak i slik utstyr. Blodprøven skal jo også analyseres, ellers har det ingen hensikt å ta en slik prøve. Det var venninna mi som sa at jeg skulle spørre på apoteket. Jeg skal ta denne prøven og sende den privat til utlandet for å få den analysert der så jeg kan ikke gå gjennom Fürst eller noe sånt. 0 Siter
frosken Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Det var venninna mi som sa at jeg skulle spørre på apoteket. Jeg skal ta denne prøven og sende den privat til utlandet for å få den analysert der så jeg kan ikke gå gjennom Fürst eller noe sånt. Ring f.eks. til disse og spør om de kan sende: http://www.gymo.no/ 0 Siter
Gjest aslaugs Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Ring f.eks. til disse og spør om de kan sende: http://www.gymo.no/ Takk for tips! 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Oppsøk sykehuset eller ring sentrallaboratoriet der og spør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.