Gå til innhold

Hvor kjøpe medisinsk utstyr?

Anbefalte innlegg

Gjest aslaugs
Skrevet

Jeg er ute etter å få kjøpt blodprøvetakingsutstyr i Oslo, men nå har jeg vært innom 3 apotek og de sier at de ikke selger sånt. Noen som vet om hvor man får tak i sånt?

Gjest høstløv
Skrevet

Det er vel egentlig fordi du må ha en eller annen form for spesialistgodkjenning for å ha lov til å ta blodprøver av andre mennesker.

Gjest aslaugs
Skrevet

Det er vel egentlig fordi du må ha en eller annen form for spesialistgodkjenning for å ha lov til å ta blodprøver av andre mennesker.

Ja, jeg skjønner... Men jeg trenger det fordi en venninne av meg som er sykepleier skal ta en blodprøve av meg. Og hun jobber ikke på et sted som har sånt utstyr.

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, jeg skjønner... Men jeg trenger det fordi en venninne av meg som er sykepleier skal ta en blodprøve av meg. Og hun jobber ikke på et sted som har sånt utstyr.

Da vet venninnen din sikkert hvor hun kan få tak i slik utstyr. Blodprøven skal jo også analyseres, ellers har det ingen hensikt å ta en slik prøve.

Gjest aslaugs
Skrevet

Da vet venninnen din sikkert hvor hun kan få tak i slik utstyr. Blodprøven skal jo også analyseres, ellers har det ingen hensikt å ta en slik prøve.

Det var venninna mi som sa at jeg skulle spørre på apoteket. Jeg skal ta denne prøven og sende den privat til utlandet for å få den analysert der så jeg kan ikke gå gjennom Fürst eller noe sånt.

Skrevet

Det var venninna mi som sa at jeg skulle spørre på apoteket. Jeg skal ta denne prøven og sende den privat til utlandet for å få den analysert der så jeg kan ikke gå gjennom Fürst eller noe sånt.

Ring f.eks. til disse og spør om de kan sende: http://www.gymo.no/

Gjest Mirakelet
Skrevet

Oppsøk sykehuset eller ring sentrallaboratoriet der og spør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...