Gå til innhold

Hva skal du stemme til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, jeg fikk Arbeiderpartiet, som jeg sist stemte ved Stortingsvalget i 1993, men som jeg absolutt har vurdert å stemme nå;-)

Gjest prust
Skrevet

I all verden - jeg havnet på SV - og det partiet har jeg nå aldri stemt på!!!

Skrevet

Du må være en skap SVer ;-)

Gjest prust
Skrevet

Du må være en skap SVer ;-)

Hmmmmmmm!

Tror jeg ikke - jeg holder meg i sentrum - trodde jeg i alle fall!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Arbeiderpartiet her. Det var ikke overraskende.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

He he, jeg fikk Arbeiderpartiet, som jeg sist stemte ved Stortingsvalget i 1993, men som jeg absolutt har vurdert å stemme nå;-)

Det bør du:-)

Gjest Rosaria
Skrevet

Jeg fikk Arbeiderpartiet og det stemmer bra. Jeg kommer til å velge det nå som siden. Jeg er medlem, og ikke i tvil om at det er det beste partiet.

Gjest Kayia
Skrevet

Samme her, og akkurat like lite overrasket.

Gjest bikku
Skrevet

Det er aldri for seint å ta til fornuft ;) Dessuten representerer dagens SV et mer sentrumsnært alternativ enn AP som er i ferd med å bikke mot høyre.

Forutintatt jeg? Neeeei...

sort som natta
Skrevet

venstre fikk jeg visst. jaja. ikke den beste testen jeg har tatt,var usikker på gansle mange av svarene

Skrevet

Fikk Ap. Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å stemme på Ap.

mariaflyfly
Skrevet

Fikk Venstre. Ikke overraskende.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Testen må være like useriøs som det jeg var i testen... Jeg trykket på usikker på ALLE, og ble KRF ;-)

Skrevet

Testen må være like useriøs som det jeg var i testen... Jeg trykket på usikker på ALLE, og ble KRF ;-)

''Jeg trykket på usikker på ALLE, og ble KRF ;-)''

He he...det viktigste er ikke viten, men _tro_! :-) Og tvil er jo en form for tro, er det ikke? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...