Gå til innhold

skattefri måned tu

Anbefalte innlegg

Gjest lov å være anonym!
Skrevet

...spesielt når de er nebbete! :-)

lurer man på noe,er det ikke alltid man ønsker legge ut sitt faste nick. dette var kanskje ikke så sensitivt,men likevel....

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Dorthe

6

• Bookworm

6

• Mrs D

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

lurer man på noe,er det ikke alltid man ønsker legge ut sitt faste nick. dette var kanskje ikke så sensitivt,men likevel....

jeg er helt enig med deg i at det er lov å være anonym! det er absolutt behov for det.

Men de aller fleste innleggene her inne er ikke sensitive slik, og spesielt hvis det kommer til sure kommentarer og drittprat så er det veldig guffent å lure på hvem det kan komme fra. Kanskje sitter man i én tråd og småprater hyggelig med nick X, for så samtidig å bli skjellt ut av samme person i en annnen tråd, bare under engangsnick,

Gjest lov å være anonym!
Skrevet

jeg er helt enig med deg i at det er lov å være anonym! det er absolutt behov for det.

Men de aller fleste innleggene her inne er ikke sensitive slik, og spesielt hvis det kommer til sure kommentarer og drittprat så er det veldig guffent å lure på hvem det kan komme fra. Kanskje sitter man i én tråd og småprater hyggelig med nick X, for så samtidig å bli skjellt ut av samme person i en annnen tråd, bare under engangsnick,

nå slenger jeg vel ikke med leppa her og nå heller da:P

Skrevet

...spesielt når de er nebbete! :-)

Akkurat :o)

Skrevet

nå slenger jeg vel ikke med leppa her og nå heller da:P

??

Jeg trodde vi snakket generelt om det å kunne være anonym osv - dette er ikke en debatt om deg.

Gjest mimi le clown
Skrevet

Jeg tror ikke det siste skjer så ofte, og hvis det gjør det er det vel mest fulle eller forstyrra folk som står bak? Det er ingen unnskyldning å høre innunder en av de to kategoriene, men det forklarer jo litt, og det er ikke noe å ta innover seg at sånt skjer. Det er bare å heve seg over det.

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv såklart, men når jeg skriver med anonymt nick på nettet har jeg en god grunn til det.

Det jeg vil fram til er vel bare at jeg synes du og særlig Dorthe tar litt av her:)

Skrevet

Jeg tror ikke det siste skjer så ofte, og hvis det gjør det er det vel mest fulle eller forstyrra folk som står bak? Det er ingen unnskyldning å høre innunder en av de to kategoriene, men det forklarer jo litt, og det er ikke noe å ta innover seg at sånt skjer. Det er bare å heve seg over det.

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv såklart, men når jeg skriver med anonymt nick på nettet har jeg en god grunn til det.

Det jeg vil fram til er vel bare at jeg synes du og særlig Dorthe tar litt av her:)

''Det jeg vil fram til er vel bare at jeg synes du og særlig Dorthe tar litt av her:)''

?

Jeg har kun hatt ett innlegg vedr trådstarters konkrete reaksjon - ellers kun generell debattering av fenomenet engangsnick osv,

Jeg synes trådstarter reagerte litt uvanlig krasst på at svaret ikke var det han selv mente han spurte om; jeg hadde jo ikke vært frekk.

Men jeg må bare ta til etterretning at noen her inne synes det er verre å misforstå det det spørres etter enn å slenge med leppa til den som misforstod.

Skrevet

Jeg spør minst tre om hver lille ting jeg trenger vite. Og ofte er ikke det nok...

Først saksbehandleren min, som konfererer med andre mens jeg er der. Senere ringer jeg trygdenummeret og snakker med to til. Som også ofte konfererer med noen...

Så finner en minste felles multiplum og håper på det beste.

Men det er ille at det skal være slik?

Det finnes bare ett svar på alle spørsmål, og det må da være mulig å finne ut hva dette svaret er?

Gjest mimi le clown
Skrevet

''Det jeg vil fram til er vel bare at jeg synes du og særlig Dorthe tar litt av her:)''

?

Jeg har kun hatt ett innlegg vedr trådstarters konkrete reaksjon - ellers kun generell debattering av fenomenet engangsnick osv,

Jeg synes trådstarter reagerte litt uvanlig krasst på at svaret ikke var det han selv mente han spurte om; jeg hadde jo ikke vært frekk.

Men jeg må bare ta til etterretning at noen her inne synes det er verre å misforstå det det spørres etter enn å slenge med leppa til den som misforstod.

Beklager, jeg må visst ha blingsa litt da jeg svarte deg. Jeg ser nå at du bare skrev et svar til Dorthe. Jeg fikk av en eller annen grunn for meg at du skrev noen av inleggene som jeg nå ser er signert Dorthe.

Skrevet

Beklager, jeg må visst ha blingsa litt da jeg svarte deg. Jeg ser nå at du bare skrev et svar til Dorthe. Jeg fikk av en eller annen grunn for meg at du skrev noen av inleggene som jeg nå ser er signert Dorthe.

Ok:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...