morsan Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Finalen er på lørdag, ja, men i kveld skal Alexander Rybak i ilden i semifinale. NRK1 kl 21-23. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Finalen er på lørdag, ja, men i kveld skal Alexander Rybak i ilden i semifinale. NRK1 kl 21-23. Ok,takk. Det må vi få med oss. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Finalen er på lørdag, ja, men i kveld skal Alexander Rybak i ilden i semifinale. NRK1 kl 21-23. Nå har det vært så mye styr rundt Mr. Rybak at en ondskapsfulle delen av meg faktisk hadde syntes det var litt småartig om han røk i kveld, hehe... ;-) Så forresten mannen din på tv i går! Finn.no Himself var på et-eller-annet forbrukerprogram og snakket om nettvett og svindel... 0 Siter
morsan Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Nå har det vært så mye styr rundt Mr. Rybak at en ondskapsfulle delen av meg faktisk hadde syntes det var litt småartig om han røk i kveld, hehe... ;-) Så forresten mannen din på tv i går! Finn.no Himself var på et-eller-annet forbrukerprogram og snakket om nettvett og svindel... Synes du ikke han er kjekk? ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Synes du ikke han er kjekk? ;-) Nope, NOT my cup of tea! ;-) Og du? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Synes du ikke han er kjekk? ;-) Obs, ALT for kjapt svar - tenkte på Mr Rybak jeg - Mr Finn derimot, har du vært heldig med! 0 Siter
morsan Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Obs, ALT for kjapt svar - tenkte på Mr Rybak jeg - Mr Finn derimot, har du vært heldig med! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.