Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finalen er på lørdag, ja, men i kveld skal Alexander Rybak i ilden i semifinale. NRK1 kl 21-23.

Gjest Kimmie
Skrevet

Finalen er på lørdag, ja, men i kveld skal Alexander Rybak i ilden i semifinale. NRK1 kl 21-23.

Ok,takk. Det må vi få med oss.

Gjest Kayia
Skrevet

Nå har det vært så mye styr rundt Mr. Rybak at en ondskapsfulle delen av meg faktisk hadde syntes det var litt småartig om han røk i kveld, hehe... ;-)

Så forresten mannen din på tv i går! Finn.no Himself var på et-eller-annet forbrukerprogram og snakket om nettvett og svindel... :)

Skrevet

Nå har det vært så mye styr rundt Mr. Rybak at en ondskapsfulle delen av meg faktisk hadde syntes det var litt småartig om han røk i kveld, hehe... ;-)

Så forresten mannen din på tv i går! Finn.no Himself var på et-eller-annet forbrukerprogram og snakket om nettvett og svindel... :)

Synes du ikke han er kjekk? ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Nope, NOT my cup of tea! ;-) Og du?

Gjest Kayia
Skrevet

Obs, ALT for kjapt svar - tenkte på Mr Rybak jeg - Mr Finn derimot, har du vært heldig med! :D

Skrevet

Obs, ALT for kjapt svar - tenkte på Mr Rybak jeg - Mr Finn derimot, har du vært heldig med! :D

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...