Gjest Vakreste pantergutten i verden Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Min hærlige, nusseliten, godgutt av en minipanter har vært på røvertokt igjen. Midt på gulvet i stua kunne vi i går kveld finne et nogenlunde rundt hode, mye gråbrunt hår på, størrelse liten mandarin, og med huggtenner!!! (ja, det er mye en skal se og oppleve når en har dyr *ler*) I mangel av annet å spørre om... hva var det pusen min tok kål på? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Mink som sort som natta sier, eller kanskje røyskatt? Ilder er det vel neppe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ekorn. Ekorn har vel ikke hoggtenner?! De spiser jo frø og nøtter... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ekorn har vel ikke hoggtenner?! De spiser jo frø og nøtter... Størrelsen og fargen passet http://randiweb.com/wp-content/uploads/2008/01/ekorn-3.png 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Størrelsen og fargen passet http://randiweb.com/wp-content/uploads/2008/01/ekorn-3.png Det var faktisk det første jeg tenkte på også, men det var dette med hoggtennene da. Kanskje trådstarter mener spisse gangertenner? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 En rotte For anledningen utkledd som Dracula.....)) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 For anledningen utkledd som Dracula.....)) De store rottene som lever i byen har i vært fall store hoggtenner. Store som katter og kan forveksles på avstand. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 De store rottene som lever i byen har i vært fall store hoggtenner. Store som katter og kan forveksles på avstand. Tilogmed katter har respekt for dem, så det tror jeg neppe;) 0 Siter
Gjest Vakreste pantergutten i verden Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 En rotte Nei, var ikke sånn langt hode. Var et rundt hode, med lite snute på. Den stakk altså lite ut i forhold til rotte. Og høggtenner??? 0 Siter
Gjest Vakreste pantergutten i verden Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ekorn. Nei. Ikke så gal hodefasong for denne var også mer rund en avlang som f.eks. rottene har. Men ekornet er vel mer brunt/rødt. Denne var mer spraglet grå, brun. Jordekorn eller noe, har de høggtenner? 0 Siter
Gjest Vakreste pantergutten i verden Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Størrelsen og fargen passet http://randiweb.com/wp-content/uploads/2008/01/ekorn-3.png Fanken, det kan søren meg stemme. I allefall med fargen oppå hodet og hodet var jo bløtt i tillegg da, og maset med. Kanskje tennene så rare ut pga herpingen av hodet? Kanskje han har tatt et ekorn, himmel, det var ikke bra. Jeg elsker ekorn. Skikkelig jeger den vakre min 0 Siter
Gjest Vakreste pantergutten i verden Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Mink som sort som natta sier, eller kanskje røyskatt? Ilder er det vel neppe? Det var i allefall et ganske rundt hode, ikke sånn spisst som f.eks. rottene har. Fargen kan minne faretruende mye om det ekornet på bildet over her. Men det var det med tennene da, men det var litt mørkt i stua og dyret var jo bløtt og maset med så det kan se ut litt annerledes enn det egentlig var kanskje. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 For anledningen utkledd som Dracula.....)) Kanskje det var en kattunge 0 Siter
Janna Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Mine katter spiser ekornunger som bare det for tiden. Det ligger ekornhaler rundt hele huset. Antagelig sesong for det nå. ekornungene er gråspraglete før de blir brune som voksne. Jeg tror det er snadder for katter :-) 0 Siter
Gjest Vakreste pantergutten i verden Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Mine katter spiser ekornunger som bare det for tiden. Det ligger ekornhaler rundt hele huset. Antagelig sesong for det nå. ekornungene er gråspraglete før de blir brune som voksne. Jeg tror det er snadder for katter :-) Da spørs det om ikke det er akkurat det han har tatt, et ekorn. Litt trist da siden jeg synes det er få ekorn de senre år og det er nydelige små skapninger, men slik er jo livet Dine blir fete og gode høres det ut som. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.