Gjest Aimabel Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Da jeg trakk ut klesvasken av maskina fant jeg hele bukselomma full av gelè, regner med at det må ha ligget et bind inni der :-) Når skal jeg lære å sjekke alle lommer? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg lærer det aldri... Får kjeft av sambo minst en gang i uka fordi jeg glemmer nøkler, mynter, lapper, lightere og alt mulig i bukselommer... 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg lærer det aldri... Får kjeft av sambo minst en gang i uka fordi jeg glemmer nøkler, mynter, lapper, lightere og alt mulig i bukselommer... Ja, og tusenlapper... 0 Siter
Platina Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ja, og tusenlapper... Men det er jo ikke noe problem. Pengersedler overlever fint en omgang i vaskemaskinen. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har jeg også gjort.. lomma full av gelékuler, ja.. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.