Gå til innhold

Skummelt?

Gjest Er litt redd nå.......

Anbefalte innlegg

Gjest Er litt redd nå.......
Skrevet

Jeg er en ung jente på 19 år. Føler meg ganske frisk og alle blodprøvene jeg tok for en måned siden var fine, inkl.jernlageret. Har en del vondt i magen.Og i går var det blod i avføringen( jeg er helt sikker på at det var blod, ikke noe rødt jeg hadde spist).

Ble litt redd......

Er dette noe skummelt eller farlig som jeg bør være redd for. Skal til doktor neste uke.

Skrevet

Det kan være en liten rift etter hard avføring, det er ikke så uvanlig. :o) Men bra du får det sjekket opp hos lege.

Skrevet

Var det friskt blod? Mest sannsynlig er det en hemmoroide eller en rift på grunn av hard avføring.

Skrevet

Hemoroide eller en rift i endetarmen - ganske vanlig (og ufarlig) med blod i avføringen.

Du nevner det selvfølgelig når du skal til legen, men jeg ville ikke ha stresset meg opp pga det:-)

Lykke til:-)

Gjest Er litt redd nå....
Skrevet

Var det friskt blod? Mest sannsynlig er det en hemmoroide eller en rift på grunn av hard avføring.

Tror det var friskt blod, heldigvis. Men er det vanlig med hemmeroider i så ung alder?

Skrevet

Tror det var friskt blod, heldigvis. Men er det vanlig med hemmeroider i så ung alder?

Jeg tror man kan få hemmoroider når som helst. Overvekt og hard mage er f.eks. tilstander som kan føre til hemoroider.

Er det mye blod?

Gjest Er litt redd nå.....
Skrevet

Ikke fullt så redd nå:) Ikke så mye blod, kanskje. Men er slank og har ikke hard mage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...