Gå til innhold

Hvordan kan dette være mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt stressa fordi de ikke oppgir nasjonalitet eller navn eller hvilket drap. Naboens sønn sitter på psyk for drap her i gården og mora er som sagt en av nærmeste naboene mine. Jeg har ikke lyst til å slippe minstemann ut alene før jeg vet han er tatt i tilfelle det er naboen sønn og han er farlig, det vet jeg fra naboen.

Mista nikket
Skrevet

Jeg blir helt stressa fordi de ikke oppgir nasjonalitet eller navn eller hvilket drap. Naboens sønn sitter på psyk for drap her i gården og mora er som sagt en av nærmeste naboene mine. Jeg har ikke lyst til å slippe minstemann ut alene før jeg vet han er tatt i tilfelle det er naboen sønn og han er farlig, det vet jeg fra naboen.

Oysan, det hørtes skummelt ut. Det kan ikke være lett å bo sånn til. De burde kunne sagt noe om hvem det gjelder. Noen ganger går de jo ut med både navn og bilde. Når politiet går ut og sier at han er en farlig drapsmann, skjønner ikke jeg hvorfor han i det hele tatt får permisjon. Var han ufarlig når han ble innvilget perm og plutselig farlig når han ikke kom tilbake?

Gjest minnah
Skrevet

Å, fysj så ekkelt... Det kunne ikke nytte å kontakte politiet direkte og spørre om det er den du frykter..? Kanskje ikke..

Gjest minnah
Skrevet

Det står her at han er 29 år, men det ahr du sikkert sett. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3076760.ece

Skrevet

Oysan, det hørtes skummelt ut. Det kan ikke være lett å bo sånn til. De burde kunne sagt noe om hvem det gjelder. Noen ganger går de jo ut med både navn og bilde. Når politiet går ut og sier at han er en farlig drapsmann, skjønner ikke jeg hvorfor han i det hele tatt får permisjon. Var han ufarlig når han ble innvilget perm og plutselig farlig når han ikke kom tilbake?

Ja, det der er så sprøtt. Men her ble vinduene lukket og kattene og ungen er inne og så håper jeg han blir tatt snart og at det ikke er sønnen til naboen

Yeah_Right!
Skrevet

Nei, det er helt utrolig hvor lett og hvor tidlig man kan få perm i Norge. Glemmer ikke en episode for noen år siden hvor en fange var på sykkeltur med fangevoktere. Gjett hvem som var best til å sykle!?

Håpløst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...