Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte rocker dere, og hvor lenge om gangen?

Skrevet

Det går i perioder, men 15-30 min i slengen gjerne.

Skrevet

Ikke ofte nok. I starten var jeg flink. Nå blir det vel en gang hver 14. dag. 20-30 minutter hver gang. Takk for at du minnte meg på det. Skal ta meg i nakken og prøve å bli bedre.

Skrevet

Det går i perioder, men 15-30 min i slengen gjerne.

Oi, klarer du 30 min? Jeg har nettopp fått min, så jeg er på 2-3 min og blåmerkestadiet ;-)

Skrevet

Ikke ofte nok. I starten var jeg flink. Nå blir det vel en gang hver 14. dag. 20-30 minutter hver gang. Takk for at du minnte meg på det. Skal ta meg i nakken og prøve å bli bedre.

Når du rocker så lenge om gangen, har du merket noe effekt av det?

Jeg begynte i går, så jeg har allerede blåmerker selv etter 2-3 min. Men det går seg vel til tenker jeg.

Skrevet

Oi, klarer du 30 min? Jeg har nettopp fått min, så jeg er på 2-3 min og blåmerkestadiet ;-)

Jeg hadde også blåmerker og såre muskler i begynnelsen! :o) Men snart går det bedre og du kan rocke av hjertens lyst!

Skrevet

Jeg begynte i går, så jeg har allerede blåmerker selv etter 2-3 min. Men det går seg vel til tenker jeg.

Tja... På nettet kan man lese at man kan gå inn opptil 10 cm på en mnd, men det tror jeg nok er bare skryt gitt, med mindre man har mye å ta av da selvfølgelig. Jeg er ca. 75 cm rundt livet og har ikke merket så mye forskjell, men tror jeg har blitt litt fastere i fisken. :o)

Skrevet

Tja... På nettet kan man lese at man kan gå inn opptil 10 cm på en mnd, men det tror jeg nok er bare skryt gitt, med mindre man har mye å ta av da selvfølgelig. Jeg er ca. 75 cm rundt livet og har ikke merket så mye forskjell, men tror jeg har blitt litt fastere i fisken. :o)

Det som er målet mitt er å bli fastere i fisken og gjerne noen cm mindre rundt magen. Får se om jeg klarer det nå da. Håper bare jeg ikke går lei etter et par uker (som vanlig). Foreløpig er det jo gøy.

Skrevet

Det som er målet mitt er å bli fastere i fisken og gjerne noen cm mindre rundt magen. Får se om jeg klarer det nå da. Håper bare jeg ikke går lei etter et par uker (som vanlig). Foreløpig er det jo gøy.

''Får se om jeg klarer det nå da. Håper bare jeg ikke går lei etter et par uker (som vanlig). Foreløpig er det jo gøy.''

*Hehe* Du er til forveksling lik meg på dette punktet... ;o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har også nylig fått min, og her er det nok med noen minutter i slengen. Har tro på at jeg skal ta en økt hver dag, men det kan jo være at jeg går lei. Som med mye annet..

Gjest zilja
Skrevet

Jeg rocker 10-20 min hver dag. Har faktisk gått inn 3 cm i livet og 4 cm over magen. Har vel holdt på i ca 2 mnd.

Skrevet

Jeg rocker 10-20 min hver dag. Har faktisk gått inn 3 cm i livet og 4 cm over magen. Har vel holdt på i ca 2 mnd.

Jeg håper det virker slik på meg også. Om jeg bare kunne kutte ut snopet i tillegg, så hadde det vært riktig bra ;-)

Skrevet

Jeg har også nylig fått min, og her er det nok med noen minutter i slengen. Har tro på at jeg skal ta en økt hver dag, men det kan jo være at jeg går lei. Som med mye annet..

Jeg har også lett for å gå lei. Ergometersykkelen er svært lite brukt. Har også lånt en step, men begge disse tingene er heller kjedelig. Håper rockeringen er gøyere i lengden. Da blir den gjerne mer brukt.

Skrevet

Jeg har også lett for å gå lei. Ergometersykkelen er svært lite brukt. Har også lånt en step, men begge disse tingene er heller kjedelig. Håper rockeringen er gøyere i lengden. Da blir den gjerne mer brukt.

''Jeg har også lett for å gå lei. Ergometersykkelen er svært lite brukt.''

Jeg har trimsykkel som blir brukt i perioder, men selv om jeg sitter foran tv'n så er det jo dritkjedelig i forhold til å sykle ute! Og et lass med vekter og strikk... *Sukk* Men jeg har ikke kjøpt noe via tv-shop i det minste! ;o)

Skrevet

Jeg trener ganske variert, og merker nok ikke noe spesielt av dette ettersom jeg i beste fall har brukt den 2-3 ganger i uka.

Så jeg ser på dette som et godt alternativ til annen trening når jeg ikke får tid til annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...