Gå til innhold

Har Rybak vært på scenen?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Slo på litt sent, da var nr 3 Latvia i gang. Hvilket "startnr" har Alexander?

Gjest minnah
Skrevet

Han er nr 6 ;O)

Men så skulle gubbleifen se sporten på NRK2, og tror du ikke jeg mistet halve opptredenen.. *furte*

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nå har han! :-)

Forferdelig synd med all den kamerasnurringa. Mister mye av opptredenen til Frikar, og svarte bukser mot svart gulv... Men han er nok i finalen uansett.

Syns forresten det blir for mye lys og håpløs kameraføring i grand prix i år! Er ikke så farlig med artisten og låta bare vi får vise alle at vi "kan" lysshow, liksom.

Gjest minnah
Skrevet

Nå har han! :-)

Forferdelig synd med all den kamerasnurringa. Mister mye av opptredenen til Frikar, og svarte bukser mot svart gulv... Men han er nok i finalen uansett.

Syns forresten det blir for mye lys og håpløs kameraføring i grand prix i år! Er ikke så farlig med artisten og låta bare vi får vise alle at vi "kan" lysshow, liksom.

Høres ikke helt bra ut! Jeg kan ikke vurdere det dessverre, fikk bare se halve sangen, før det var *svopp* tilbake til sporten.

*skuler på mannfolket med fjernkontrollen*

;o)

candyqueen_83
Skrevet

Høres ikke helt bra ut! Jeg kan ikke vurdere det dessverre, fikk bare se halve sangen, før det var *svopp* tilbake til sporten.

;o)

Da hadde det blitt denging her i huset ;O)

Gjest minnah
Skrevet

Da hadde det blitt denging her i huset ;O)

Jeg har sendt ham på Bunnpris for å handle ;-D

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har sendt ham på Bunnpris for å handle ;-D

Lol :o) Smart. Hehe..

Ikke at sangene her var så mye å skryte av.

Mista nikket
Skrevet

Ikke så nøye. Norge vinner uansett samme hva det er, enten det er sport eller no. Ihvertfall før de har startet. Etterpå kommer forklaringene eller bortforklaringene på hvorfor de ikke vant :-)

Gjest minnah
Skrevet

Ikke så nøye. Norge vinner uansett samme hva det er, enten det er sport eller no. Ihvertfall før de har startet. Etterpå kommer forklaringene eller bortforklaringene på hvorfor de ikke vant :-)

:-)

Skrevet

;o)

Dette går ikke! Du får skaffe en gammal TV som han kan ha i garasjen, ala Kongen av Queens!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...