Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Slo på litt sent, da var nr 3 Latvia i gang. Hvilket "startnr" har Alexander? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Han er nr 6 ;O) Men så skulle gubbleifen se sporten på NRK2, og tror du ikke jeg mistet halve opptredenen.. *furte* 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Nå har han! :-) Forferdelig synd med all den kamerasnurringa. Mister mye av opptredenen til Frikar, og svarte bukser mot svart gulv... Men han er nok i finalen uansett. Syns forresten det blir for mye lys og håpløs kameraføring i grand prix i år! Er ikke så farlig med artisten og låta bare vi får vise alle at vi "kan" lysshow, liksom. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Nå har han! :-) Forferdelig synd med all den kamerasnurringa. Mister mye av opptredenen til Frikar, og svarte bukser mot svart gulv... Men han er nok i finalen uansett. Syns forresten det blir for mye lys og håpløs kameraføring i grand prix i år! Er ikke så farlig med artisten og låta bare vi får vise alle at vi "kan" lysshow, liksom. Høres ikke helt bra ut! Jeg kan ikke vurdere det dessverre, fikk bare se halve sangen, før det var *svopp* tilbake til sporten. *skuler på mannfolket med fjernkontrollen* ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Høres ikke helt bra ut! Jeg kan ikke vurdere det dessverre, fikk bare se halve sangen, før det var *svopp* tilbake til sporten. *skuler på mannfolket med fjernkontrollen* ;o) Da hadde det blitt denging her i huset ;O) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Da hadde det blitt denging her i huset ;O) Jeg har sendt ham på Bunnpris for å handle ;-D 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har sendt ham på Bunnpris for å handle ;-D Lol ) Smart. Hehe.. Ikke at sangene her var så mye å skryte av. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ikke så nøye. Norge vinner uansett samme hva det er, enten det er sport eller no. Ihvertfall før de har startet. Etterpå kommer forklaringene eller bortforklaringene på hvorfor de ikke vant :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ikke så nøye. Norge vinner uansett samme hva det er, enten det er sport eller no. Ihvertfall før de har startet. Etterpå kommer forklaringene eller bortforklaringene på hvorfor de ikke vant :-) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Høres ikke helt bra ut! Jeg kan ikke vurdere det dessverre, fikk bare se halve sangen, før det var *svopp* tilbake til sporten. *skuler på mannfolket med fjernkontrollen* ;o) Dette går ikke! Du får skaffe en gammal TV som han kan ha i garasjen, ala Kongen av Queens!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.