Gå til innhold

Hvilken sykkel bør jeg kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått endel penger, og nå vil jeg bruke litt av det på en ny sykkel. har tenkt max 3000,-

Jeg er ingen ivrig sykler, så det trenger ikke være dyreste og beste sort.

Jeg ønsker meg en sykkel som ikke er så tung.

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon og tror jeg ender opp med en GT Aggressor, det er en off-raod, men jeg kommer til å ha dekk med knaster på siden og glatt midtlinje slik at de ruller bedre på asfalt. Jeg kan nemlig være ganske uvøren og liker også å sykle på grus og i skogen og da nytter det ikke med smale "asfaltdekk".

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon og tror jeg ender opp med en GT Aggressor, det er en off-raod, men jeg kommer til å ha dekk med knaster på siden og glatt midtlinje slik at de ruller bedre på asfalt. Jeg kan nemlig være ganske uvøren og liker også å sykle på grus og i skogen og da nytter det ikke med smale "asfaltdekk".

Hvor kjøper du den? har du link til den ?

Skrevet

Hvor kjøper du den? har du link til den ?

MX-sport fører i alle fall GT. Dette er damemodellen som jeg må ha:

http://www.fahrrad-online-shop.com/images/products/7444_gt_aggressor_lady_2008__1.jpg

De har et eget patent på ramma, setestanga går _gjennom_ den øverste skråstanga (du ser på bildet at den øverste skråstanga stikker ut bak setestanga) og blir dermed mye mer solid enn om skråstanga bare er sveiset inntil slik det er på andre sykler.

Skrevet

Vil du ha dempergaffel? Den veier ca 1,5-2 kg. Velger du stiv gaffel, får du en lettere sykkel.

Til hvilket bruk? Skog og mark, eller asfalt og grus?

Du får mest for pengene på XXL og Obs Sport.

...eller på auksjon. Jeg var på det i går, og det er slett ikke bare skrap fra veikanten som selges på hittegodsen. Det er masse beslag fra kriminell virksomhet = sykler som er nye :-)

GT Aggressor f.eks., koster 2799,- på SportExtreme, men ble solgt for 900,- + 20% salær på auksjon i går.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242376037' post='4149781]

Vil du ha dempergaffel? Den veier ca 1,5-2 kg. Velger du stiv gaffel, får du en lettere sykkel.

Til hvilket bruk? Skog og mark, eller asfalt og grus?

Du får mest for pengene på XXL og Obs Sport.

...eller på auksjon. Jeg var på det i går, og det er slett ikke bare skrap fra veikanten som selges på hittegodsen. Det er masse beslag fra kriminell virksomhet = sykler som er nye :-)

GT Aggressor f.eks., koster 2799,- på SportExtreme, men ble solgt for 900,- + 20% salær på auksjon i går.

''Til hvilket bruk? Skog og mark, eller asfalt og grus?''

Ja takk, begge deler. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...