Gå til innhold

norge videre...

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Personlig er jeg drittlei sangen men selvfølgelig hyggelig at Norge gikk videre :)

Gjest mgp i kveld
Skrevet

Personlig er jeg drittlei sangen men selvfølgelig hyggelig at Norge gikk videre :)

samme her:)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er lettet :) Det var litt nervepirrende å bli trukket nest sist.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg har ikke sett sp mye på Mgp de siste årene, men jeg skjønner ingenting hvis ikke Norge vinner i år. Det er en utrolig god låt! jeg er heller ikke så veldig lei av den....

Skrevet

Jeg har ikke sett sp mye på Mgp de siste årene, men jeg skjønner ingenting hvis ikke Norge vinner i år. Det er en utrolig god låt! jeg er heller ikke så veldig lei av den....

Herlig at han gikk videre, men jammen var det nervepirrende! Jeg er heller ikke lei av låta. Det er dessuten ikke noe argument for å heie fram en låt eller ikke - at man er lei den. Det som teller er det om det er en god låt eller ikke!

Jeg gleder meg til lørdag:-) Håper det går veien for godgutten :-)

Skrevet

Herlig at han gikk videre, men jammen var det nervepirrende! Jeg er heller ikke lei av låta. Det er dessuten ikke noe argument for å heie fram en låt eller ikke - at man er lei den. Det som teller er det om det er en god låt eller ikke!

Se på denne avstemmingen om kveldens beste låt i Aftonbladet:

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,39851,00.html

:-)))

trollemor;o)
Skrevet

Jeg var så sikker på at han MÅTTE videre at jeg ikke greide å være nervøs:o)

Skrevet

Jeg tar ingenting for gitt når det gjelder Grand Prix. Og spesielt ikke etter alt det negative tabloidavisen har klart å spa fram den siste uka:-(

Skrevet

det var ikke dårlig!!;)

Det er vel det man kalle overlegent :-))

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er lettet :) Det var litt nervepirrende å bli trukket nest sist.

Veldig nervepirrende :o) Hadde vært kjedelig å ryke ut nå.

Skrevet

Det er vel det man kalle overlegent :-))

Absolutt! :-)

Skrevet

Jeg var nervøs fordi fallhøyden var så stor!

Skrevet

Jeg trodde jeg var lei av Norges bidrag, men så var jeg det ikke likevel. Veldig bra.

Men det er noe billig og snuskete over de fleste artistene og melodiene fra Øst-Europa som jeg ikke klarer.

Skrevet

Jeg trodde jeg var lei av Norges bidrag, men så var jeg det ikke likevel. Veldig bra.

Men det er noe billig og snuskete over de fleste artistene og melodiene fra Øst-Europa som jeg ikke klarer.

Det er vel et mer generelt syndrom ved deler av Øst-Europa, kanskje? Ihvertfall har det vært det. For ca 10-12 år siden hadde jeg en jobb som også innebar en del møtevirksomhet med folk fra mange europeiske land, og de øste-europeiske damene utmerket seg med å ha ekstremt mye mer glorete klær, masse sminke og dinglende smykker enn de øvrige damene, som typisk kom i en mer dempet drakt...;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det er vel et mer generelt syndrom ved deler av Øst-Europa, kanskje? Ihvertfall har det vært det. For ca 10-12 år siden hadde jeg en jobb som også innebar en del møtevirksomhet med folk fra mange europeiske land, og de øste-europeiske damene utmerket seg med å ha ekstremt mye mer glorete klær, masse sminke og dinglende smykker enn de øvrige damene, som typisk kom i en mer dempet drakt...;-)

Hurra :) Vi fikk start nr 20!

Skrevet

Bra du følger med:-) Det var bra startplass, ja.

candyqueen_83
Skrevet

Så det er bra? Er det best å starte sent?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...