Gå til innhold

norge videre...

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Så det er bra? Er det best å starte sent?

Statistikken sier at det er bra.

Start nr 1 var jo ledig til Alexander trakk. Tenk så kjedelig å få vår mann så tidlig. Høydepunktet er over idet det har begynt. Det er fint å vente litt :)

På MGP-forumet jeg er var de skikkleig nervøse for nr 1, og de jublet for nr 20 :)

candyqueen_83
Skrevet

Statistikken sier at det er bra.

Start nr 1 var jo ledig til Alexander trakk. Tenk så kjedelig å få vår mann så tidlig. Høydepunktet er over idet det har begynt. Det er fint å vente litt :)

På MGP-forumet jeg er var de skikkleig nervøse for nr 1, og de jublet for nr 20 :)

Du er verre enn meg du jo.. Du er jo skikkelig inne i MGP :o) Forum og greier.. Hehe

AneM1365380603
Skrevet

Du er verre enn meg du jo.. Du er jo skikkelig inne i MGP :o) Forum og greier.. Hehe

*Hehe*

Det er ille der, for de folka har gjort meg mer nervøs på forhånd enn nødvendig ;)

Skrevet

Jeg trodde jeg var lei av Norges bidrag, men så var jeg det ikke likevel. Veldig bra.

Men det er noe billig og snuskete over de fleste artistene og melodiene fra Øst-Europa som jeg ikke klarer.

Syns litt av sjarmen med MGP forsvant med Sør-Europas inntog. De stemmer bare på hverandre og vinner omtrent hvert år med de elendige sangene sine.

Skrevet

Så det er bra? Er det best å starte sent?

Det sies så, ja.

Bare se på ddagens semi: 7 av 10 som gikk videre var i den siste halvparten, og alle mellom startnummer 12 og 18 gikk videre.

Men dette er jo bare én av mange faktorer, selvsagt-) Kroatia staret som nr 1 i dag men gikk videre, og siste lag ut - Nederland - gikk HELDIGVIS ikke videre! ;-)

Skrevet

Syns litt av sjarmen med MGP forsvant med Sør-Europas inntog. De stemmer bare på hverandre og vinner omtrent hvert år med de elendige sangene sine.

Ingen er så "flinke" på kameratstemminga som Norden, da;-)

Og: Selv om blokkstemming nok kan gjøre at et land f eks havner på 6. plass istedenfor 11. plass er nok tilfelle. Men alle som har vunnet de senere årene har sanket poeng fra hele fjøla.

(Ps: Antar du mener Øst-Europa og ikke sør*S*)

Skrevet

Og: Selv om blokkstemming nok kan gjøre at et land f eks havner på 6. plass istedenfor 11. plass er nok tilfelle. Men alle som har vunnet de senere årene har sanket poeng fra hele fjøla.

''Og: Selv om blokkstemming nok kan gjøre at et land f eks havner på 6. plass istedenfor 11. plass er nok tilfelle. Men alle som har vunnet de senere årene har sanket poeng fra hele fjøla.''

Den første setningen der ble litt vel rar da jeg ikke fullførte argumentasjonen jeg begynte på, men håper du skjønner lell;-)

candyqueen_83
Skrevet

Det sies så, ja.

Bare se på ddagens semi: 7 av 10 som gikk videre var i den siste halvparten, og alle mellom startnummer 12 og 18 gikk videre.

Men dette er jo bare én av mange faktorer, selvsagt-) Kroatia staret som nr 1 i dag men gikk videre, og siste lag ut - Nederland - gikk HELDIGVIS ikke videre! ;-)

Jeg syns Nederland sin var litt fin jeg da :o) Men skjønner at den ikke gikk videre.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er vel et mer generelt syndrom ved deler av Øst-Europa, kanskje? Ihvertfall har det vært det. For ca 10-12 år siden hadde jeg en jobb som også innebar en del møtevirksomhet med folk fra mange europeiske land, og de øste-europeiske damene utmerket seg med å ha ekstremt mye mer glorete klær, masse sminke og dinglende smykker enn de øvrige damene, som typisk kom i en mer dempet drakt...;-)

Jeg studerte engang sammen med to jenter fra et østeuropeisk land, og de syntes det var så trist at norske jenter var så blasse og ustelte bestandig. Disse jentene hadde alltid full make-up, parfyme og klær på stell, og syntes litt synd på oss norske jenter som gikk upyntede rundt og trodde vi var fine. :)

Skrevet

Jeg trodde jeg var lei av Norges bidrag, men så var jeg det ikke likevel. Veldig bra.

Men det er noe billig og snuskete over de fleste artistene og melodiene fra Øst-Europa som jeg ikke klarer.

''Men det er noe billig og snuskete over de fleste artistene og melodiene fra Øst-Europa som jeg ikke klarer.''

Hehe, akkurat det samme tenker jeg. Nå fulgte jeg ikke med i går kveld, selv om kona så på, men kastet ett blikk opp av og til og tenkte det samme.

Fikk ikke med meg at Norge gikk videre, men skjønner at de har gjort det, det er jo bra.

Skrevet

Jeg studerte engang sammen med to jenter fra et østeuropeisk land, og de syntes det var så trist at norske jenter var så blasse og ustelte bestandig. Disse jentene hadde alltid full make-up, parfyme og klær på stell, og syntes litt synd på oss norske jenter som gikk upyntede rundt og trodde vi var fine. :)

*knegg*

Skrevet

Ikke tilfeldigvis Bulgaria vel? Ha ha! :-)

Skrevet

Amen to that!

Jeg må ærlig få lov til å si, at det er få kvinner jeg synes er mindre attraktive enn nordiske, og da spesielt norske kvinner!

Alltid blasse, som du sier, og med null sjarm!

Det finnes norske kvinner jeg synes er attraktive og som har sjarm, med det er kanskje 1/1000.

Skrevet

Personlig er jeg drittlei sangen men selvfølgelig hyggelig at Norge gikk videre :)

Det er i allefall bra at det ikke er du som er med, da hadde folk måtte ha spybøtter foran seg og øreklokker - for ikke å snakke om solbriller, for å kunne styre unna din motbydelige person!

Skrevet

Men Norden er få land og vil ikke på samme måte påvirke avstemminga.

''(Ps: Antar du mener Øst-Europa og ikke sør*S*)''

Eh, ja. Selvsagt! :-0

Skrevet

Men Norden er få land og vil ikke på samme måte påvirke avstemminga.

''(Ps: Antar du mener Øst-Europa og ikke sør*S*)''

Eh, ja. Selvsagt! :-0

''Men Norden er få land og vil ikke på samme måte påvirke avstemminga.''

Jeg tror vi har en tendenss til å se på hele Øst-Europa som én blokk i denne sammenheng, men jeg tror folkene i disse landene ikke oppfatter det slik i samme grad. Er det f eks større sannsynlighet for at ukrainere vil stemme på Kroatia enn på Sverige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...