Gå til innhold

DS eller nye DSI

Anbefalte innlegg

matildes mor
Skrevet

Hjeeelp. Forvirret mor i en jungel av duppeditter. Kidsa skal bruke penger på ds idag,dette har de planlagt lenge. men så oppdager jeg da at det nå er kommet noe nyere altså dsi. Kun i 2 farger og de er overhodet ikke de fargene 6 åringen har planlagt.....krise ;-)

Noen som har dsi eller ds og som kan gi meg et tips på hva som er å foretrekke? Er jo bare noen hundrelapper som skiller de i pris likevel.

Skrevet

Ville kjøpt DSI - den har (i tillegg til det meste DS'en har) kamera (det synes ungene er kult) og web browser.

Det den ikke har, er en mulighet til å spille gameboy spill (men det ville ikke vært et problem for våre unger)

matildes mor
Skrevet

Ville kjøpt DSI - den har (i tillegg til det meste DS'en har) kamera (det synes ungene er kult) og web browser.

Det den ikke har, er en mulighet til å spille gameboy spill (men det ville ikke vært et problem for våre unger)

Ok,ungene har heller ikke noe tidligere game boy,så d m spill er ikke noe problem, Men syns det var litt kjipt med de fargene kun svart og kvitt. Kommer vel flere farger etterhvert-men da er det jo forseint.... Du tror ikke den vil bli for avansert for de da? Bekymrer meg vel unødvendig men.....

Skrevet

Ok,ungene har heller ikke noe tidligere game boy,så d m spill er ikke noe problem, Men syns det var litt kjipt med de fargene kun svart og kvitt. Kommer vel flere farger etterhvert-men da er det jo forseint.... Du tror ikke den vil bli for avansert for de da? Bekymrer meg vel unødvendig men.....

Tror ikke det er for avansert :-) (vet ikke hvor gamle ungene dine er, da).

Dersom fargen er et problem, kan man kjøpe mange fine skins (vet ikke om disse er kommet til Norge ennå, men de kommer nok!). Dessuten kan du jo kjøpe en tilbehørspakke i den ønskede fargen, for å få "rett" farge på veske/stylus etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...