Gå til innhold

Sorte lakksko til plenklær?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger klestips
Skrevet

Kan man ha det til all slags penklær?

jeg har brukt det før og til og med sort strømpebukse uten å ha tenkt over det, hatt sort veske for å matche, men har tenkt nå at kanskje det ser litt mismatch ut. hvis kjolen er rosa f.eks. bør vel skoene være det og? Og da ha lys strømpebukse?

Gjest ikke så enkelt
Skrevet

Sorte lakksko høres ut som julebord.

Sommerkjole hører sammen med sommersandaler/lyse pumps.

Penklær er så mangt. Den kommer an på snittet etc.

Skrevet

Hehe,- høres vel litt malplassert ut..?

Plenklær høres ut som arbeidstøy, grilldress, bikini...

(om det du egentlig spurte om har jeg ingen mening...)

Gjest syns jeg
Skrevet

Er kjolen rosa kan du ha lyse sko. Og lyse strømper om du trenger strømper da. Ikke svart til en rosa sommerlig kjole.

Gjest majas mamma
Skrevet

Du kan godt ha sorte sko til sommerkjole. skal ha det selv 17. mai. Men du bør styre unna sorte strømpebukser, det blir feil. Da bør du satse på en lys som passer i fagen med kjolen. Selv pleier jeg alltid å ha veske i samme farge som skoene for å gi et helhetlig inntrykk. Hvit veske og sorte sko, eller omvendt blir liksom helt feil.

Skrevet

*knegg* Her måtte jeg lese et par ganger før jeg så hvorfor du mente grilldress var p(l)enklær....;-)

Skrevet

Du kan godt ha sorte sko til sommerkjole. skal ha det selv 17. mai. Men du bør styre unna sorte strømpebukser, det blir feil. Da bør du satse på en lys som passer i fagen med kjolen. Selv pleier jeg alltid å ha veske i samme farge som skoene for å gi et helhetlig inntrykk. Hvit veske og sorte sko, eller omvendt blir liksom helt feil.

Enig.

Gjest trenger klestips
Skrevet

Selvsagt mente jeg plenklær, klær man bruker når man er ute på plenen og steller i hagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...