Gjest trenger klestips Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Kan man ha det til all slags penklær? jeg har brukt det før og til og med sort strømpebukse uten å ha tenkt over det, hatt sort veske for å matche, men har tenkt nå at kanskje det ser litt mismatch ut. hvis kjolen er rosa f.eks. bør vel skoene være det og? Og da ha lys strømpebukse? 0 Siter
Gjest ikke så enkelt Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Sorte lakksko høres ut som julebord. Sommerkjole hører sammen med sommersandaler/lyse pumps. Penklær er så mangt. Den kommer an på snittet etc. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Hehe,- høres vel litt malplassert ut..? Plenklær høres ut som arbeidstøy, grilldress, bikini... (om det du egentlig spurte om har jeg ingen mening...) 0 Siter
Gjest syns jeg Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Er kjolen rosa kan du ha lyse sko. Og lyse strømper om du trenger strømper da. Ikke svart til en rosa sommerlig kjole. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Du kan godt ha sorte sko til sommerkjole. skal ha det selv 17. mai. Men du bør styre unna sorte strømpebukser, det blir feil. Da bør du satse på en lys som passer i fagen med kjolen. Selv pleier jeg alltid å ha veske i samme farge som skoene for å gi et helhetlig inntrykk. Hvit veske og sorte sko, eller omvendt blir liksom helt feil. 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Hehe,- høres vel litt malplassert ut..? Plenklær høres ut som arbeidstøy, grilldress, bikini... (om det du egentlig spurte om har jeg ingen mening...) *knegg* Her måtte jeg lese et par ganger før jeg så hvorfor du mente grilldress var p(l)enklær....;-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Du kan godt ha sorte sko til sommerkjole. skal ha det selv 17. mai. Men du bør styre unna sorte strømpebukser, det blir feil. Da bør du satse på en lys som passer i fagen med kjolen. Selv pleier jeg alltid å ha veske i samme farge som skoene for å gi et helhetlig inntrykk. Hvit veske og sorte sko, eller omvendt blir liksom helt feil. Enig. 0 Siter
Gjest trenger klestips Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Hehe,- høres vel litt malplassert ut..? Plenklær høres ut som arbeidstøy, grilldress, bikini... (om det du egentlig spurte om har jeg ingen mening...) Selvsagt mente jeg plenklær, klær man bruker når man er ute på plenen og steller i hagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.