Gå til innhold

Petter i Paradise hotel

Anbefalte innlegg

Gjest tha-wiuer
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han er så voldsomt populær at en byttet en mulig finaleplass med han og en valgte å stemme på han framfor kjæresten sin!

Jeg synes han er ekkel, grov i kjeften med simple vitser om kvinners underliv, er på langt nær drømmemannen utseendemessig og klaget over standarden på jentene på hotellet.

Fatter det ikke.

Gjest jævla anonym
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med episodene, men fått med meg noen klipp. Petter er mindre pen, på grensa til rar i ansiktet. Det ekstremt høye hårfestet i blanding med liksom-.langt hår, er jo totalt håpløst.

Attituden er sikkert überteit. Men han har noen fengende kommentarer, der stopper det brått, gitt...

Skrevet

Enig med deg. Og nå blir han nærmest idolifisert. Jeg fatter det ikke! Han er verken kjekk, sympatisk eller morsom.

Skrevet

Forstår meg ikke på noen på det hotellet. De er overfladiske helsprengte idioter, begge kjønnene.

Skrevet

Jeg synes heller ikke at Petter er så vakker som han selv tror. Han er vel det som en typisk vil kalle en sossegutt fra Bærum. Men han virker ikke spesielt slem eller ondskapsfull, i hvert fall.

Min favoritt var Kevin- i dette fryktelig tåpelige prgrammet:-) Det klarte aldri å fenge meg helt - og jeg syntes ikke engang at det var særlig spennende hvem som vant:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...