Gå til innhold

Steke videre på brød som ble rå?

Anbefalte innlegg

Gjest wannabehusmor
Skrevet

Bakte brød tidlig i dag, som just my luck ble litt rå inni...

Kan jeg hive de i ovnen igjen nå og blir de da eventuelt gjennomstekt, eller er det for sent?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo bare å prøve, de er vel ikke spiselige nå uansett?

Min kjære stekte eplekake forleden, den ble rå så han stekte den ferdig dagen etter. Den ble spiselig, men litt hard og sprø.

Gjest høstløv
Skrevet

Vi får jo kjøpt halvstekte brød i butikken, så det bør vel gå an å steke brødene litt til.

Ta vann på skorpen før du setter de inn i ovnen igjen, så blir skorpen ikke så hardstekt.

Gjest wannabehusmor
Skrevet

Vi får jo kjøpt halvstekte brød i butikken, så det bør vel gå an å steke brødene litt til.

Ta vann på skorpen før du setter de inn i ovnen igjen, så blir skorpen ikke så hardstekt.

Tusen takk:)

Gjest wannabehusmor
Skrevet

Det er jo bare å prøve, de er vel ikke spiselige nå uansett?

Min kjære stekte eplekake forleden, den ble rå så han stekte den ferdig dagen etter. Den ble spiselig, men litt hard og sprø.

Nei, ikke sant - prøver i alle fall!

Takk for svar:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du bør legge bakepapir over så brødene ikke blir brent...

Annonse

Skrevet

Nei, ikke sant - prøver i alle fall!

Takk for svar:)

Og hvordan gikk det? Det hender (utrolig nok) at jeg også tar brødene ut av ovnen før de er helt ferdige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...