Gå til innhold

Er reklamefolk helt idioter....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg har stilt inn min tv slik at lyden ikke blir høyere under reklameinnslag. Det er jo en mulighet de fleste nyere tv-er har.''

Beskrivelse, takk!

Du må nok bare finne fram bruksanvisningen:-) Men som jeg skrev til prust, det er noe med "automatisk lydkontroll - av og på". Og da skal den helst være på :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du må nok bare finne fram bruksanvisningen:-) Men som jeg skrev til prust, det er noe med "automatisk lydkontroll - av og på". Og da skal den helst være på :-)

Takk, jeg får lete på fjernkontrollene. Bruksanvisningen er dessverre havnet i retursekken.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jo, men da må man jo se på opptak da, kan jo ikke spole framover i live-modus :-)

Nei, men du kan sette på pause og spole etterpå, hehe. Jeg ser nesten bare på opptak etter GET-boksen kom i hus. Da får jeg sett det jeg vil se når jeg har tid, og bruker MYE mindre tid foran tv'en. Win win. :-)

Skrevet

Den lot jeg også være å kjøpe en del år pga reklamen. Men så måtte jeg låne av en venninne på en tur en gang, og da likte jeg shampoen så godt at jeg har fortsatt å kjøpe den. Til tross for reklamen.

;-) Sånn kan det gå;-)

Gjest minnah
Skrevet

Nei, men du kan sette på pause og spole etterpå, hehe. Jeg ser nesten bare på opptak etter GET-boksen kom i hus. Da får jeg sett det jeg vil se når jeg har tid, og bruker MYE mindre tid foran tv'en. Win win. :-)

Kan jeg spørre om du har "problemer" med å ta opp programmer? Boksen tar ofte opp lenge før programmet starter, og/eller opptil en halvtime etter at det er slutt...

Noen kanaler er verre enn andre, i enkelte tilfeller får jeg med halvparten av det foregående programmet, mens det jeg ønsker å se, stopper midt i opptaket..

Et såpass nytt system må sikkert gjennom sine "barnesykdommer", men trodde at dissee digitale greiene var mer presise enn som så. :-)

Skrevet

Skjønnerr nesten ikke at det går an å bruke mindre tid foran tv'en med digital-opptaker, for da får man jo tatt opp allt det man ikke får sett....;-)

Jeg er super-fan av boksen min, men mindre tv-titting kan jeg ikke si at det blir....*host*

Skrevet

Jeg synes det er mye morsom reklame å se, f. eks. "HAR DU BEGYNT Å SPISE KJØTT IGJEN?"

For ikke å snakke om "No milk today". Jeg kunne godt ha tenkt meg å være tekstforfatter i reklamebyrå.

Ja, begge de du nevner der er morsomme.

"nei det er bare en dame jeg driver og ligger med..." *he he*

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Skjønnerr nesten ikke at det går an å bruke mindre tid foran tv'en med digital-opptaker, for da får man jo tatt opp allt det man ikke får sett....;-)

Jeg er super-fan av boksen min, men mindre tv-titting kan jeg ikke si at det blir....*host*

Før satt jeg å glana på programmet som gikk før og etter det jeg egentlig skulle se også, og sjekka hva som gikk på de andre kanalene hvis ikke det første fenget. Nå ser jeg på opptakene og det er det. :-)

(...Jeg sitter på nett i stedet... ;-D )

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Kan jeg spørre om du har "problemer" med å ta opp programmer? Boksen tar ofte opp lenge før programmet starter, og/eller opptil en halvtime etter at det er slutt...

Noen kanaler er verre enn andre, i enkelte tilfeller får jeg med halvparten av det foregående programmet, mens det jeg ønsker å se, stopper midt i opptaket..

Et såpass nytt system må sikkert gjennom sine "barnesykdommer", men trodde at dissee digitale greiene var mer presise enn som så. :-)

Jeg har ikke sånne problemer med min, nei. Kanskje du bør få sjekket den? Min tar opp ca 5 min før og 5min etter.

hidi, the scorpion
Skrevet

For ikke å snakke om alle de reklamene jeg har sett mange ganger, men hver eneste gang tenker - "Å, den ja, hva var det reklame for nå igjen?" Er det da en god eller en dårlig reklame?

He, he, den kan neppe kalles god...;)))

Skrevet

Takk, jeg får lete på fjernkontrollene. Bruksanvisningen er dessverre havnet i retursekken.

Det fins helt sikkert en meny-knap på fjernkontrollen din. Inn der også får du opp alternativene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...