Gå til innhold

Ang. Alexander Rybak og koristene

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Hvorfor i alle dager gjør koreografene (?) om på de to koristenes framtreden.

Det var jo så eventyrisk den norske finalen, da de gled inn, i hvitt, nesten litt ubemerket.

I går var de kledd i rosa og var mye mer framtredende og hang rundt A.R.

Synes det ødela litt av stemningen jeg...

Husker de gjorde det samme i fjor.

Under den norske finalen var maria Haukås så flott. Under den internasjonale hadde de lagt inn noen tåpelige bevegelser med armene..

Hvorfor gjør de om???????

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

12

• morsan

11

• Colette

10

• Babette

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Plutselig engasjert
Skrevet

Det lurer jeg også på!

Gjest minnah
Skrevet

Godt spørsmål! Tenkte egentlig ikke over det i går, men ja - de tok for stor plass nå. Kanskje de endrer det tilbake i den store finalen?

Skrevet

Fordi omtrent samtlige av de andre deltagerne har kvinner som spiller på sex med i sitt nummer...

Skrevet

Enig med deg, og spesielt med de fjollete håndbevegelsene i fjor.

Men av noen av kommentarene på youtube og andre steder kommer det fram kritikk mot at showet ikke er særlig forandret fra norsk MGP, som disse utenlandske MGP-blodfansene tydeligvis har sett på nett-TV---;-)

Til lags åt alla..osv

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes kjolene de bruker nå er kjempeflotte i forhold til de beige i den norske finalen. Jeg tipper de har brukt litt farver pga den mørke bakgrunnen. Du skulle bare visst hvor mange skjorter og bukser Frikar har testet under prøvene. Skjortene de brukte i går kom med fly fra Norge nylig, så her er det ingen tilfeldigheter.

Det er viktig at alle detaljene er på plass både hos dansere og korister selv om Alexander Rybak fronter showet :)

Skrevet

Jeg synes kjolene de bruker nå er kjempeflotte i forhold til de beige i den norske finalen. Jeg tipper de har brukt litt farver pga den mørke bakgrunnen. Du skulle bare visst hvor mange skjorter og bukser Frikar har testet under prøvene. Skjortene de brukte i går kom med fly fra Norge nylig, så her er det ingen tilfeldigheter.

Det er viktig at alle detaljene er på plass både hos dansere og korister selv om Alexander Rybak fronter showet :)

Bare han lar være å stikke ut tunga driter jeg i alt annet. Men han har ikke gjort det på lenge, så det går vel bra.

AneM1365380603
Skrevet

Bare han lar være å stikke ut tunga driter jeg i alt annet. Men han har ikke gjort det på lenge, så det går vel bra.

*Haha* Så du at den tunga var kommet med på tegnefilmen om Jan Thomas? Husker ikke hva den heter... Der henger tunga til Alexander skikkelig ut ;)

Han holdt den inne under semifinalen i går, men husker den var og luftet seg endel under den norske finalen. Ikke så ille som hos Nils Arne Eggen da ;)

Skrevet

*Haha* Så du at den tunga var kommet med på tegnefilmen om Jan Thomas? Husker ikke hva den heter... Der henger tunga til Alexander skikkelig ut ;)

Han holdt den inne under semifinalen i går, men husker den var og luftet seg endel under den norske finalen. Ikke så ille som hos Nils Arne Eggen da ;)

Eller Sissel Kyrkjebø i unge dager. Hun kunne ikke smile uten å stikke ut tunga.

Men Alexander var knallgod i samspill med Elisabeth Andreassen i den konserten som ble vist på TV i kveld.

Skrevet

Tunga til Eggen minner forresten litt om en slangetunge. Lynrask.

Skrevet

Tror du ikke det er bl.a. mangelen på "tunge ut" som gjør at svenskene nå påstår at "magien er borte"? Det skulle ikke forundre meg, i hvert fall. Jeg mener det alvorlig: Det er noe med at han opptrer mer kontrollert/mindre spontant nå- og det er ikke alltid av det gode.

AneM1365380603
Skrevet

Eller Sissel Kyrkjebø i unge dager. Hun kunne ikke smile uten å stikke ut tunga.

Men Alexander var knallgod i samspill med Elisabeth Andreassen i den konserten som ble vist på TV i kveld.

Åh? Der har jeg gått glipp av noe. Det er så fint vær at jeg til og med har droppet Hotell Cæsar noen dager ;) Det er deilig å være litt ute :)

AneM1365380603
Skrevet

Tror du ikke det er bl.a. mangelen på "tunge ut" som gjør at svenskene nå påstår at "magien er borte"? Det skulle ikke forundre meg, i hvert fall. Jeg mener det alvorlig: Det er noe med at han opptrer mer kontrollert/mindre spontant nå- og det er ikke alltid av det gode.

Jeg synes gleden i smilet hans i går var borte. Det var mer en grimase som virket stiv. Han slappet ikke helt av pga nerver tenker jeg.

AneM1365380603
Skrevet

Tunga til Eggen minner forresten litt om en slangetunge. Lynrask.

Ja, den er mer en snapper ;)

Gjest dame30år
Skrevet

Idol Tone hadde også problem med tunga si. Men når det kommer til han Alexander så må han gjerne stikke ut tunga si for min del..........sikle...sikle...

Skrevet

Jeg synes gleden i smilet hans i går var borte. Det var mer en grimase som virket stiv. Han slappet ikke helt av pga nerver tenker jeg.

Ja..noen har tvunget han inn i en form som ikke passer han. Det er dette jeg er redd koster oss seieren i morgen :-(

AneM1365380603
Skrevet

Idol Tone hadde også problem med tunga si. Men når det kommer til han Alexander så må han gjerne stikke ut tunga si for min del..........sikle...sikle...

Han er søt da, men han vekker ikke slike følelser i meg :) Får samme følelsen når jeg ser en liten og lodden kattunge.

Skrevet

Han er veldig søt og sjarmerende og har en fantastisk utstråling på scenen. Men for meg er han mere gutt enn mann.

Skrevet

Åh? Der har jeg gått glipp av noe. Det er så fint vær at jeg til og med har droppet Hotell Cæsar noen dager ;) Det er deilig å være litt ute :)

Hvis du til vanlig ser på Hotel Cæsar: Vet du om det er Bea som er med i en TV-reklame for apotekprodukter? Jeg synes det ligner, men er langt fra sikker.

AneM1365380603
Skrevet

Ja..noen har tvunget han inn i en form som ikke passer han. Det er dette jeg er redd koster oss seieren i morgen :-(

Siste genaralprøve i dag var svært avgjørende for Norge, for det er den fagjuryen stemmer ut fra. Ryktene sier at han hadde et fantastisk show, men at han vokalmessig har vært bedre. Det var ikke dårlig, men han har sunget bedre. Han fikk i tillegg den beste responsen fra publikum. Ikke verst det når han synger som nr 20 :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...