Gå til innhold

Ang. Alexander Rybak og koristene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er søt da, men han vekker ikke slike følelser i meg :) Får samme følelsen når jeg ser en liten og lodden kattunge.

Alexander er bare søt. Og ser snill, god og levende ut. Øynene han avdekker omtrent alt han tenker og føler. Og det synes jeg er litt skummelt. For han er jo en kunstnersjel - mye mer enn en popartist. Får bare håpe at mediaverden ikke tar knekken på han :-(

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

12

• morsan

11

• Colette

10

• Babette

8

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Hvis du til vanlig ser på Hotel Cæsar: Vet du om det er Bea som er med i en TV-reklame for apotekprodukter? Jeg synes det ligner, men er langt fra sikker.

Jeg er ikke helt sikker. Tv-reklamer legger jeg ikke så mye merke til.

Skrevet

Siste genaralprøve i dag var svært avgjørende for Norge, for det er den fagjuryen stemmer ut fra. Ryktene sier at han hadde et fantastisk show, men at han vokalmessig har vært bedre. Det var ikke dårlig, men han har sunget bedre. Han fikk i tillegg den beste responsen fra publikum. Ikke verst det når han synger som nr 20 :o)

Han pleier jo å være best når det gjelder, da...men hvis det er som alle sier, at dette er en låt som man fort lar seg fenge av, og som man fort blir "lei av" , så kan man jo bare tenke seg hvor lei han må bli av den selv...Eller blir det ikke sånn? Jeg er ikke lei av den. Jeg klapper takten og synger med hver gang jeg hører den. Og den setter seg på hjernen min- og det kan være utrolig slitsomt :-)

AneM1365380603
Skrevet

Han pleier jo å være best når det gjelder, da...men hvis det er som alle sier, at dette er en låt som man fort lar seg fenge av, og som man fort blir "lei av" , så kan man jo bare tenke seg hvor lei han må bli av den selv...Eller blir det ikke sånn? Jeg er ikke lei av den. Jeg klapper takten og synger med hver gang jeg hører den. Og den setter seg på hjernen min- og det kan være utrolig slitsomt :-)

Ja, det er en låt en blir fort lei av. Jeg er ikke lei enda da.

Frankrike har en låt som er utrolig kjedelig de to første gangene, men så blir den bare bedre og bedre :)

Skrevet

Frankrike har en låt som er utrolig kjedelig de to første gangene, men så blir den bare bedre og bedre :)

Frankrike er veldig bra. Men passer kanskje ikke helt i GP? Jeg synes hun opptrådde barbent? :-)

Skrevet

Frankrike er veldig bra. Men passer kanskje ikke helt i GP? Jeg synes hun opptrådde barbent? :-)

Som Sandie Shaw da hun sang "Puppet on a string?"

AneM1365380603
Skrevet

Jeg la ikke merke til at hun var barbeint, men gulvet var så blankt under prøvene at beina så litt vridde ut. De så ekstra lange ut pga speileffekten.

Skrevet

Bare han lar være å stikke ut tunga driter jeg i alt annet. Men han har ikke gjort det på lenge, så det går vel bra.

Åja, tungeutstikking er aabsolutt ikke bra. men enda verre enn sånn "tøyseutstikkingstunge" som Alex har, er slik "jeg er så søt og deilig asså-tunge", Tone Damli aberge er en kløpper på dem.

Skrevet

Ja:-) Men dramatisk- som bare franskmenn synger:-)

Skrevet

Jeg la ikke merke til at hun var barbeint, men gulvet var så blankt under prøvene at beina så litt vridde ut. De så ekstra lange ut pga speileffekten.

Enten var hun barbent, eller så hadde hun helt flate sko.

Skrevet

Siste genaralprøve i dag var svært avgjørende for Norge, for det er den fagjuryen stemmer ut fra. Ryktene sier at han hadde et fantastisk show, men at han vokalmessig har vært bedre. Det var ikke dårlig, men han har sunget bedre. Han fikk i tillegg den beste responsen fra publikum. Ikke verst det når han synger som nr 20 :o)

''men han har sunget bedre''

Jeg har i grunnen aldri ment at han uansett er den største vokalisten - det er "hele pakka" som gjør han + sangen så utrolig bra. Han bør selvsagt ikke synge _dårlig_, men "litt svakere" tror jeg han tåler.

Skrevet

Men husk at de aller, aller fleste som skal stemme blant fotfolket IKKE har hørt sangene så veldig mange ganger før, så det skulle tale til Norges fordel og Frankrikes ulempe.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har i grunnen aldri ment at han uansett er den største vokalisten - det er "hele pakka" som gjør han + sangen så utrolig bra. Han bør selvsagt ikke synge _dårlig_, men "litt svakere" tror jeg han tåler.

Vokalen er hans største svakhet, men han har likevel en fin stemme med særpreg :) Han kontrollerer ikke stemmen helt enda.

Skrevet

Helt enig med deg. Han er ingen stor sanger - men han synger bra nok. Det er hele pakka Akexander Rybak som vinner - hvis han vinner:-)

Skrevet

ja, og brukt av flere siden. Mener det var en i semi'en i går som også var barbeint.

AneM1365380603
Skrevet

Men husk at de aller, aller fleste som skal stemme blant fotfolket IKKE har hørt sangene så veldig mange ganger før, så det skulle tale til Norges fordel og Frankrikes ulempe.

Ja, og det er jeg glad for :) I MGP er det en fordel å ha en låt som fenger med en gang. Det er kun spesielt interesserte som hører låtene gang på gang før finalen.

Skrevet

Han er veldig søt og sjarmerende og har en fantastisk utstråling på scenen. Men for meg er han mere gutt enn mann.

''Men for meg er han mere gutt enn mann.''

100% enig. jeg kunne jo teoretisk sett ha vært moren hans!! *gulp*

Skrevet

Alexander er bare søt. Og ser snill, god og levende ut. Øynene han avdekker omtrent alt han tenker og føler. Og det synes jeg er litt skummelt. For han er jo en kunstnersjel - mye mer enn en popartist. Får bare håpe at mediaverden ikke tar knekken på han :-(

Det er det du beskrver der som gjør at han er så troverdig. Hvis man ikke tror på historien en sanger prøver å fortelle, blir det bare flatt og dårlig.

Skrevet

Her er tungemestere de luxe:

http://www.youtube.com/watch?v=TjOk9rdMcNw

Legg ellers merke til den norske kommentatorens "tror jeg, da" ;-)

Ja, han husker jeg godt. Fæl til å glemme teksten.

Men jeg var stupforelsket i en annen svenske. Tror ikke den melodien vant den svenske finalen en gang, men han het Ola Håkanson i Ola and the janglers. Melodien het "Du skjenker mening åt mitt liv". Dettte var sædeles dårlig svensk fra min side.

Jeg var også forelsket i Svenne Hedlund i Hep Stars, med eller uten pukkelrygg. Og George Best. Og Ard Schenk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...