Gå til innhold

Ang. Alexander Rybak og koristene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han husker jeg godt. Fæl til å glemme teksten.

Men jeg var stupforelsket i en annen svenske. Tror ikke den melodien vant den svenske finalen en gang, men han het Ola Håkanson i Ola and the janglers. Melodien het "Du skjenker mening åt mitt liv". Dettte var sædeles dårlig svensk fra min side.

Jeg var også forelsket i Svenne Hedlund i Hep Stars, med eller uten pukkelrygg. Og George Best. Og Ard Schenk.

;-)

Jeg har ingen minner fra 60-tallet overhodet;-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

12

• morsan

11

• Colette

10

• Babette

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

;-)

Jeg har ingen minner fra 60-tallet overhodet;-)

Gud, var dette virkelig på 60-tallet? Jeg synes jeg husker alt i farger.

Skrevet

Gud, var dette virkelig på 60-tallet? Jeg synes jeg husker alt i farger.

;-)

men det var jo slik med svarthvit-tv'ene - man la liksom til farger i hodet.

Gjest Mirakelet
Skrevet

jeg syns koreografien på mange av innslagene, også Rybaks, er masete og tar fra oppmerksomheten fra det det gjelder, nemlig gruppa eller vokalisten/artisten - alt ettersom...

hos rybak ville jeg heller forestilt meg en pen jente som dansa litt drømmende i alvelignende klær i bakgrunnen....

plommeblomst
Skrevet

Her er tungemestere de luxe:

http://www.youtube.com/watch?v=TjOk9rdMcNw

Legg ellers merke til den norske kommentatorens "tror jeg, da" ;-)

Dette er så desidert en av "mine" MGP-låter. Jeg var 10-11 år i 68, og syns det er like stas hver gang jeg ser og hører denne :) Var vel i startgropa til å få med meg hva som skjedde på musikkfronten. Tror du har linket til denne tidligere :)

Skrevet

Ja, han husker jeg godt. Fæl til å glemme teksten.

Men jeg var stupforelsket i en annen svenske. Tror ikke den melodien vant den svenske finalen en gang, men han het Ola Håkanson i Ola and the janglers. Melodien het "Du skjenker mening åt mitt liv". Dettte var sædeles dårlig svensk fra min side.

Jeg var også forelsket i Svenne Hedlund i Hep Stars, med eller uten pukkelrygg. Og George Best. Og Ard Schenk.

Jeg også :-)

Skrevet

Eller Sissel Kyrkjebø i unge dager. Hun kunne ikke smile uten å stikke ut tunga.

Men Alexander var knallgod i samspill med Elisabeth Andreassen i den konserten som ble vist på TV i kveld.

?? Hva var knallgodt med han i det programmet? Han var jo bare hennes statist-(

Skrevet

Dette er så desidert en av "mine" MGP-låter. Jeg var 10-11 år i 68, og syns det er like stas hver gang jeg ser og hører denne :) Var vel i startgropa til å få med meg hva som skjedde på musikkfronten. Tror du har linket til denne tidligere :)

Ja, jeg så den første gang på et mimre-program med Jostein P for mange år siden - kanskje det året Norge arrangerte MGP sist.

Men da så jeg kun et litte glimt. Youtube er en fantastisk kilde til å se mye fra forna dar!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...