Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri likt Synnøve Svabø. Hun er alt for krampaktig morsom. Dessuten tar hun helt av når hun skal underholde utenfor skjermen.

Jeg er ingen stor tilhenger selv heller. Men hun har en behagelig stemme og er passe engasjert i det som foregår, synes jeg.

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

35

• Colette

28

• AneM1365380603

24

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fikk som sagt ikke med meg alt hun sa i går...men hun har kjeften i orden :-) (hviske: Jeg svitsjet fram og tilbake pga av finalen i Paradise Hotel, og rødmer av skam:-)

*Hehe* Det programmet har jeg ikke fulgt med, men MGP har argusøynene mine vært på hele tiden ;)

Skrevet

*Hehe* Det programmet har jeg ikke fulgt med, men MGP har argusøynene mine vært på hele tiden ;)

Det var jammen ikke mye å se på heller:-(

Jeg har skjønt at du er GP-eksperten her inne, AneM:-) Jeg pleier ikke å være eå engasjert som i år. Men i år er jeg virkelig spent. Det er ikke bare på Norges vegne jeg ønsker at Alexander skal vinne - men minst like my for hans egen del. Han er jo en flott artist og en skjønn gutt :-)

candyqueen_83
Skrevet

Tror det var "Jan Thomas... Nå kommer det til å rykke både forran og bak i nickersen".

Jeg har sett semifinalen en gang til i dag, he he.

Eller, han kommer til å bli vill i nikkersen, både foran og bak. Husker ikke helt, men morsomt var det ;O)

AneM1365380603
Skrevet

Det var jammen ikke mye å se på heller:-(

Jeg har skjønt at du er GP-eksperten her inne, AneM:-) Jeg pleier ikke å være eå engasjert som i år. Men i år er jeg virkelig spent. Det er ikke bare på Norges vegne jeg ønsker at Alexander skal vinne - men minst like my for hans egen del. Han er jo en flott artist og en skjønn gutt :-)

Jeg har alltid fulgt med, men er kanskje litt ekstra hekta i år. Kanskje pga at jeg lukter gull, he he.

AneM1365380603
Skrevet

Eller, han kommer til å bli vill i nikkersen, både foran og bak. Husker ikke helt, men morsomt var det ;O)

Ja, akkurat det sa hun! "Vill i nickersen" Mannen min holdt på å le seg fillete :)

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil sa hun "silikonpuppene" ;)

Ja, det var "silikonpuppene" ja, blir ikke mindre vulgært og useriøst av den grunn. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det var "silikonpuppene" ja, blir ikke mindre vulgært og useriøst av den grunn. :o)

Jeg synes det var veldig morsomt sagt da, men skjønner jo om noen reagerer :)

Skrevet

Jeg har alltid fulgt med, men er kanskje litt ekstra hekta i år. Kanskje pga at jeg lukter gull, he he.

Alle målinger tyder jo på at han vinner. Men slike målinger viser jo dessverre ofte feil når det kommer til alvorets time. Jeg kommer til å bli utrolig skuffet om han ikke vinner. Det er faktisk sant. Det er noe med at fallhøyden blir større - jo større favoritt han er på forhånd.

AneM1365380603
Skrevet

Alle målinger tyder jo på at han vinner. Men slike målinger viser jo dessverre ofte feil når det kommer til alvorets time. Jeg kommer til å bli utrolig skuffet om han ikke vinner. Det er faktisk sant. Det er noe med at fallhøyden blir større - jo større favoritt han er på forhånd.

Jeg håper på topp 3, men blir nok også litt skuffet om han ikke vinner.

Grekerne er enda mer seierssikre enn oss, og de støtter sin egen artist ved å sverte konkurrentene. Det er ikke pent.

Skrevet

Jeg håper på topp 3, men blir nok også litt skuffet om han ikke vinner.

Grekerne er enda mer seierssikre enn oss, og de støtter sin egen artist ved å sverte konkurrentene. Det er ikke pent.

Nei, det er ikke pent:-( Men hvis ikke Alexander klarer å fastholde sitt særpreg, som er så utrolig sjarmerende, så tror jeg låten mister mye av sin appell. Nesten så jeg skulle ønske at han tok seg en knert, og slo seg skikkelig løs under finalen i morgen:-) Men ikke for mye, selvsagt:-)

AneM1365380603
Skrevet

Nei, det er ikke pent:-( Men hvis ikke Alexander klarer å fastholde sitt særpreg, som er så utrolig sjarmerende, så tror jeg låten mister mye av sin appell. Nesten så jeg skulle ønske at han tok seg en knert, og slo seg skikkelig løs under finalen i morgen:-) Men ikke for mye, selvsagt:-)

Smilet hans kan smelte hvem som helst, men det må jo være ekte og ikke en grimase :)

Skrevet

Smilet hans kan smelte hvem som helst, men det må jo være ekte og ikke en grimase :)

Ja, men det er klart at han er nervøs....Egentlig så skjønner jeg ikke hvordan han har holdt ut denne uka. Det har vært et forferdelig press på han.

Skrevet

Ja, akkurat det sa hun! "Vill i nickersen" Mannen min holdt på å le seg fillete :)

LOL, den fikk jeg ikke med meg:-)

Hadde en liten skravlebøtte som så på;-) (Ikke så veldig liten, da *S*)

AneM1365380603
Skrevet

LOL, den fikk jeg ikke med meg:-)

Hadde en liten skravlebøtte som så på;-) (Ikke så veldig liten, da *S*)

Mine to eldste fikk se den første semifinalen med meg på tirsdag. Jeg laget pizza og kjøpte inn brus. De skravlet så mye at de ikke fikk være med i går ;) Det er viktig å få kommentarene med seg.

I morgen skal tre av barna få være med på moroa. Jeg har sagt at det er greit de skravler, men ikke mellom sangene :) Jeg har hørt alle sangene mange ganger, så jeg synes kommentarene er mest interessante.. Og det å se showet :)

Skrevet

Jeg er ikke noe spesielt begreistret for Synnøve S. og skulle ønske at Jostein Pedersen fortsatt var kommentator:-) Ja, hun kan virke vulgær- men det er vel bare en del av imaget hennes?

Jeg så at du var ekstremt flink til å tippe, og det tyder vel på at du har god musikksmak:-) Jeg fikk ikke med meg så mange av de andre sangene, dessverre. Men jag har lagt merke til Frankrike. Jeg liker slike sanger:-)

Men se på denne avstemmingen i expressen.se. da:

http://www.expressen.se/1.1571018/vilken-av-schlagerbidragen-ar-din-favorit-rosta?poll_1_1571018=s&articlePopup=true

Hvis vi ser bort fra at svenskene stemmer på seg selv, så ser vi jo hvem som er favoritt. Og de kan jo ikke stemme på seg selv i morgen :-)

''skulle ønske at Jostein Pedersen fortsatt var kommentator:-) ''

Enig, bortsett fra at jeg synes han kunne dempe svenskehetsen sin _noe_.

Husker da Carola var med sist så nøyde han seg ikke med bare å være krass i introen, men hver gang hun fikk lave poeng fra andre land så jublet han osv. Synes det ble litt vel mye da, selv om jeg ikke er noen Carola-fan.

Det er noe med at når hetsen når slike høyder, så undres man hva det er som ligger i bunn her. Litt som da Sturle Scholz-Nærø (= Aftenpostens største dust!) for en del år tilbaake benyttet enhver anledning til å hetse Madonna....

''Jeg så at du var ekstremt flink til å tippe, og det tyder vel på at du har god musikksmak:-) ''

Evt skikkelig rævva! ha ha! MGP er jo ikke akkurat den mest anerkjente musikkstilen ....;-)

Min favoritt nå, foruten Norge selvsagt, er Estland, og så blir jeg nesten rørt av Israels bidrag.

herlig med avstemmingen i Sverige:-)

Skrevet

''Jeg har alltid fulgt med, men er kanskje litt ekstra hekta i år. ''

;-)

Jeg var superduper hekta på MGP i maaange år! Fra mitt første minne i 1973 da Luxemourg vant med Anne Marie David, til året etter da søsteren og jeg sto med hårbørster og etterlignet ABBA, til alle de påfølgende årene da vi tok opp sangenne på kasett og sang dem 1000 ganger i løpet av våren og sommeren:-)

Det dabbet av litt utover ungdomstida, men ikke mer enn at Bobbysocks' seier det året jeg var russ var en kjempestor opplevelse.

Så har jeg hatt noen år der jeg bare har sett på finalen, og de siste par-tre årene har jeg også fått med med adresse-prgrammene og dermed kjent mer til sangene før finalen. Hvilket jeg synes er en fordel. Uten det, går sangene nesten bare i ett - det blir mye mer severdig med litt mer forhåndskjennskap:-)

Skrevet

Jeg synes både Jostein og dialekten hans er sexy. Og ikke minst den arrogante latteren. Han er savnet!

Skrevet

''Jeg kommer til å bli utrolig skuffet om han ikke vinner. Det er faktisk sant. Det er noe med at fallhøyden blir større - jo større favoritt han er på forhånd.''

Enig - stakkars Rybak! Vi legger et stort forventningspress på han der sølv blir nederlag! :-(

Skrevet

Jeg synes han var veldig mye mer sjarmerende i den norske finaleen enn i semien, dessverre. Håper han kliner ekstra mye til på sjarmen i morgen.

Kanskje scenen er for stor = for stor avstand til publikum?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...