Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den første, rett under artikkelen

Det er meg det :-)

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

35

• Colette

28

• AneM1365380603

24

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tenker du på denne klysa her? Han var visst veldig sikker på seier på forhånd, og skikkelig gretten.

Ja, jeg tror det var han. Men trodde det var lenger siden enn 1992.

Skrevet

Det er meg det :-)

Seriøst? Er du "sverigehallo"?

candyqueen_83
Skrevet

En periode kunne jeg også alle vinnerne, men fra midten av 90-tallet og ut synes jeg det var mange dårlige år. Mine favorittår er 1991 og 2000.

Husker du den spanske dama som hadde en haug med unger med seg? Det kan ha vært rundt 1980. Da var det tillatt å ha barn med på scenen. Spania ga poeng som siste nasjon, og tolveren de ga gjorde at de havnet på andre plass. Tror Israel vant.

Du som har peiling.. Husker du et hvilket land som hadde fire sangere/dansere(tror det var fire, to damer og to menn) med forskjellige farger på skjørtene, dressene. Turkis, rosa osv. Må ha vært tidlig på 90 tallet. Antakelig 90-93.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, jeg tror det var han. Men trodde det var lenger siden enn 1992.

Sangen heter "Insieme 1992", men han deltok i 1990.

Skrevet

*hjæææææælp!!!!*

Vi skal på dobbeldate. Du og Per, jeg og Jostein Men da blir det vel ikke noe på noen av oss. Basert på kroppshøyde burde vi bytte, men det kommer ikke på tale.

Skrevet

Sangen heter "Insieme 1992", men han deltok i 1990.

Ach so, ja da stemmer det bedre. Jeg husker det sto en på sidelinja med ei ny jakke da han sprang opp på scenen, sånn a la gi mannen en stav.

Skrevet

Vi skal på dobbeldate. Du og Per, jeg og Jostein Men da blir det vel ikke noe på noen av oss. Basert på kroppshøyde burde vi bytte, men det kommer ikke på tale.

Verre og verre!!! Før skulle du absolutt pare meg med Brøndbo, men Sundnes er faktisk enda verre!!

Men en fordel er det jo at vi sikkert har mye å _snakke_ om;-) Så kanskje alt i alt mye bedre enn Brøndbo lell? ;-)

Skrevet

Seriøst? Er du "sverigehallo"?

Ja, det er meg :-)

Skrevet

Ja, det er meg :-)

Imponert! :-D

Gjest minnah
Skrevet

Tenker du på denne klysa her? Han var visst veldig sikker på seier på forhånd, og skikkelig gretten.

Men hva synger han? Insieme forstår jeg, men "junait junait juråo"? Dette er vel ikke italiensk? ;-)

Skrevet

Men hva synger han? Insieme forstår jeg, men "junait junait juråo"? Dette er vel ikke italiensk? ;-)

Unite unite Europe

handler om noe EU-greier som ble inført i 1992.

har aldri likt verken sangen eller mannen

Skrevet

Verre og verre!!! Før skulle du absolutt pare meg med Brøndbo, men Sundnes er faktisk enda verre!!

Men en fordel er det jo at vi sikkert har mye å _snakke_ om;-) Så kanskje alt i alt mye bedre enn Brøndbo lell? ;-)

Skjønner ikke hva du/dere har i mot Per Sunnes...Ærlig talt :-)

Skrevet

Imponert! :-D

Over de selvfølgelighetene jeg skriblet ned der? Det kan du da ikke mene....

Skrevet

Du kan ikke alltid få på øverste hylle. Vær nå ikke så kravstor, morsan. Per Sundnes er en intelligent og kunnskapsrik mann. At han snakker litt affektert får så være.

Skrevet

Du kan ikke alltid få på øverste hylle. Vær nå ikke så kravstor, morsan. Per Sundnes er en intelligent og kunnskapsrik mann. At han snakker litt affektert får så være.

:-) Og fordelen med han er jo at jeg slipper å pule, og det er da noe;-)

Skrevet

Manchester Junaited.

candyqueen_83
Skrevet

Haha;O)))))

Skrevet

Det slipper visst jeg også, det sies at Jostein også har bikket over. Synd.

Skrevet

Over de selvfølgelighetene jeg skriblet ned der? Det kan du da ikke mene....

Jo, du beholder fatningen, lar være å skjelle ut artikkelforfatteren, er balansert i synet på Rybak og har klart å fiske fram en fantastisk link. Og så ønsker du alle lykke til og er dermed inkluderende.

Ikke noe nobelprisinnlegg, men mange slike kommentarer under avisartikler bruker å være ganske tendensiøse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...